hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

SUVREMENI NOSAČI SLIKE I ZVUKA U FUNKCIJI ISTOVREMENOG DOŽIVLJAVANJA LIKOVNIH I GLAZBENIH UMJETNIČKIH DJELA

Janja Črčinovič Rozman ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Matjaž Duh ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (104 KB) str. 276-283 preuzimanja: 415* citiraj
APA 6th Edition
Črčinovič Rozman, J. i Duh, M. (2007). CONTEMPORARY FORMS OF VISUAL AND AUDIO MEDIA IN THE FUNCTION OF THE SIMULTANEOUS EXPERIENCE OF ART AND MUSIC. Informatologia, 40 (4), 276-283. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21529
MLA 8th Edition
Črčinovič Rozman, Janja i Matjaž Duh. "CONTEMPORARY FORMS OF VISUAL AND AUDIO MEDIA IN THE FUNCTION OF THE SIMULTANEOUS EXPERIENCE OF ART AND MUSIC." Informatologia, vol. 40, br. 4, 2007, str. 276-283. https://hrcak.srce.hr/21529. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Črčinovič Rozman, Janja i Matjaž Duh. "CONTEMPORARY FORMS OF VISUAL AND AUDIO MEDIA IN THE FUNCTION OF THE SIMULTANEOUS EXPERIENCE OF ART AND MUSIC." Informatologia 40, br. 4 (2007): 276-283. https://hrcak.srce.hr/21529
Harvard
Črčinovič Rozman, J., i Duh, M. (2007). 'CONTEMPORARY FORMS OF VISUAL AND AUDIO MEDIA IN THE FUNCTION OF THE SIMULTANEOUS EXPERIENCE OF ART AND MUSIC', Informatologia, 40(4), str. 276-283. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21529 (Datum pristupa: 28.02.2021.)
Vancouver
Črčinovič Rozman J, Duh M. CONTEMPORARY FORMS OF VISUAL AND AUDIO MEDIA IN THE FUNCTION OF THE SIMULTANEOUS EXPERIENCE OF ART AND MUSIC. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 28.02.2021.];40(4):276-283. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21529
IEEE
J. Črčinovič Rozman i M. Duh, "CONTEMPORARY FORMS OF VISUAL AND AUDIO MEDIA IN THE FUNCTION OF THE SIMULTANEOUS EXPERIENCE OF ART AND MUSIC", Informatologia, vol.40, br. 4, str. 276-283, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21529. [Citirano: 28.02.2021.]

Sažetak
Obrađuju se mogućnosti povezivanja doživljavanja glazbenih i likovnih umjetničkih poruka, posredstvom suvremenih kvalitetnih nosača zvuka i slike, kod učenika nižih razreda osnovne škole. Posebna pozornost usmjerena je aktivnom prihvaćanju izabranih umjetničkih djela iz područja svjetske likovne i glazbene baštine, te stvaralačkoj reakciji koja treba uslijediti nakon doživljaja. Na području glazbe nastaju osjećaji koji su potaknuti glazbenim elementima i strukturama, dok na području likovne kulture nastaju osjećaji povezani s doživljavanjem skladnosti i izražajnosti likovnih elemenata. Cilj empirijskog istraživanja bio je ustanoviti sposobnost učenika za povezivanje likovnog i glazbenog područja, proučavanje doživljaja i reakcije kvalitetno prezentiranih glazbenih i likovnih djela. Praktična provjera teoretskih pretpostavki bila je izvedena na uzorku učenika razredne nastave osnovne škole u dobi između 6 i 11 godina. Prilikom povezivanja istovremenog doživljavanja glazbenih i likovnih djela u većem je broju primjera uočena statistički značajna razlika doživljavanja između mlađih i starijih učenika.

Ključne riječi
aprecijacija; simultani doživljaj umjetnosti i glazbe; audio i vizualni mediji; osnovna škola

Hrčak ID: 21529

URI
https://hrcak.srce.hr/21529

[engleski]

Posjeta: 859 *