APA 6th Edition Mujić, N. (2007). OBRAZOVANJE KAO NAJZNAČAJNIJI STUP NA PUTU U DRUŠTVO ZNANJA. Informatologia, 40 (4), 289-294. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21531
MLA 8th Edition Mujić, Nihada. "OBRAZOVANJE KAO NAJZNAČAJNIJI STUP NA PUTU U DRUŠTVO ZNANJA." Informatologia, vol. 40, br. 4, 2007, str. 289-294. https://hrcak.srce.hr/21531. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition Mujić, Nihada. "OBRAZOVANJE KAO NAJZNAČAJNIJI STUP NA PUTU U DRUŠTVO ZNANJA." Informatologia 40, br. 4 (2007): 289-294. https://hrcak.srce.hr/21531
Harvard Mujić, N. (2007). 'OBRAZOVANJE KAO NAJZNAČAJNIJI STUP NA PUTU U DRUŠTVO ZNANJA', Informatologia, 40(4), str. 289-294. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21531 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver Mujić N. OBRAZOVANJE KAO NAJZNAČAJNIJI STUP NA PUTU U DRUŠTVO ZNANJA. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 25.02.2021.];40(4):289-294. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21531
IEEE N. Mujić, "OBRAZOVANJE KAO NAJZNAČAJNIJI STUP NA PUTU U DRUŠTVO ZNANJA", Informatologia, vol.40, br. 4, str. 289-294, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21531. [Citirano: 25.02.2021.]
Sažetak Lisabonskom su agendom zemlje Europske unije svojim ciljem razvoja do 2010. godine definirale postizanje najveće konkurentnosti i postajanje društvom znanja. Ovako definirani ciljevi su varijabla jer su nekima, prije svega razvijenim zemljama EU15 već sada standard, drugima su realna perspektiva dok su nekima čista utopija. Jednim od najznačajnijih stupova za postizanje ovoga cilja smatra se obrazovanje. U Hrvatskoj je započeo proces prilagodbe obrazovnog procesa koji zahtijeva temeljnu promjenu u procesu mišljenja i prijelaz s klasičnih «adaptivnih» modela utemeljenih na primanju informacija, na «stvaralačke» modele učenja činjenjem i stalnim povećavanjem svojih sposobnosti za stvaranje svoje budućnosti. Prepreka na ovome putu mogu biti roditelji i nastavnici koji su u vremenu digitalnog rascjepa zadržali tržišnu i vlasničku orijentaciju svojstvenu industrijskom društvu i time postali nekompetentni za rješavanje problema i kreiranje budućnosti svoje informacijski, mrežno i pristupom orijentirane djece.