hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece

Ivana Grubišić ; Centar za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj, Split, Hrvatska
Renata Pinjatela ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (340 KB) str. 508-517 preuzimanja: 470* citiraj
APA 6th Edition
Grubišić, I. i Pinjatela, R. (2019). Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece. Školski vjesnik, 68. (2.), 508-517. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234969
MLA 8th Edition
Grubišić, Ivana i Renata Pinjatela. "Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece." Školski vjesnik, vol. 68., br. 2., 2019, str. 508-517. https://hrcak.srce.hr/234969. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Grubišić, Ivana i Renata Pinjatela. "Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece." Školski vjesnik 68., br. 2. (2019): 508-517. https://hrcak.srce.hr/234969
Harvard
Grubišić, I., i Pinjatela, R. (2019). 'Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece', Školski vjesnik, 68.(2.), str. 508-517. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234969 (Datum pristupa: 23.10.2021.)
Vancouver
Grubišić I, Pinjatela R. Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.10.2021.];68.(2.):508-517. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234969
IEEE
I. Grubišić i R. Pinjatela, "Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece", Školski vjesnik, vol.68., br. 2., str. 508-517, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234969. [Citirano: 23.10.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (333 KB) str. 518-526 preuzimanja: 114* citiraj
APA 6th Edition
Grubišić, I. i Pinjatela, R. (2019). Impact of a Psychomotor Development Programme on Visual-Motor Integration, Motor Abilities and Human Figure Drawing by Preschool Children. Školski vjesnik, 68. (2.), 518-526. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234969
MLA 8th Edition
Grubišić, Ivana i Renata Pinjatela. "Impact of a Psychomotor Development Programme on Visual-Motor Integration, Motor Abilities and Human Figure Drawing by Preschool Children." Školski vjesnik, vol. 68., br. 2., 2019, str. 518-526. https://hrcak.srce.hr/234969. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Grubišić, Ivana i Renata Pinjatela. "Impact of a Psychomotor Development Programme on Visual-Motor Integration, Motor Abilities and Human Figure Drawing by Preschool Children." Školski vjesnik 68., br. 2. (2019): 518-526. https://hrcak.srce.hr/234969
Harvard
Grubišić, I., i Pinjatela, R. (2019). 'Impact of a Psychomotor Development Programme on Visual-Motor Integration, Motor Abilities and Human Figure Drawing by Preschool Children', Školski vjesnik, 68.(2.), str. 518-526. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234969 (Datum pristupa: 23.10.2021.)
Vancouver
Grubišić I, Pinjatela R. Impact of a Psychomotor Development Programme on Visual-Motor Integration, Motor Abilities and Human Figure Drawing by Preschool Children. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.10.2021.];68.(2.):518-526. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234969
IEEE
I. Grubišić i R. Pinjatela, "Impact of a Psychomotor Development Programme on Visual-Motor Integration, Motor Abilities and Human Figure Drawing by Preschool Children", Školski vjesnik, vol.68., br. 2., str. 518-526, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234969. [Citirano: 23.10.2021.]

Sažetak
Žarište istraživanja bilo je na proučavanju povezanosti vizualno-motoričke integracije i koordinacije s razvojem vještine crtanja čovjeka u djece predškolske dobi prosječnog razvoja. Uzorak od 28 ispitanika podijeljen je na eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna je skupina sudjelovala u programu poticanja psihomotoričkog razvoja, a kontrolna je skupina bila u redovitome predškolskom programu. Rezultati su pokazali kako je program poticanja psihomotoričkog razvoja utjecao na bolje rezultate u vizualno-motoričkoj integraciji i koordinaciji. Istaknula se i značajna povezanost vizualno-motoričke integracije i bilateralne koordinacije sa crtežom čovjeka u eksperimentalnoj skupini. Navedeni rezultati upućuju na važnost daljnjega proučavanja programa poticanja i njihove uloge u pedagoškoj praksi sa svrhom pozitivnog utjecaja na razvojni profil djeteta predškolske dobi.

Ključne riječi
vizualna percepcija; motoričke vještine

Hrčak ID: 234969

URI
https://hrcak.srce.hr/234969

[engleski]

Posjeta: 821 *