Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece

Ivana Grubišić ; Centar za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj, Split, Hrvatska
Renata Pinjatela ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 340 Kb

str. 508-517

preuzimanja: 1.119

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 333 Kb

str. 518-526

preuzimanja: 288

citiraj


Sažetak

Žarište istraživanja bilo je na proučavanju povezanosti vizualno-motoričke integracije i koordinacije s razvojem vještine crtanja čovjeka u djece predškolske dobi prosječnog razvoja. Uzorak od 28 ispitanika podijeljen je na eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna je skupina sudjelovala u programu poticanja psihomotoričkog razvoja, a kontrolna je skupina bila u redovitome predškolskom programu. Rezultati su pokazali kako je program poticanja psihomotoričkog razvoja utjecao na bolje rezultate u vizualno-motoričkoj integraciji i koordinaciji. Istaknula se i značajna povezanost vizualno-motoričke integracije i bilateralne koordinacije sa crtežom čovjeka u eksperimentalnoj skupini. Navedeni rezultati upućuju na važnost daljnjega proučavanja programa poticanja i njihove uloge u pedagoškoj praksi sa svrhom pozitivnog utjecaja na razvojni profil djeteta predškolske dobi.

Ključne riječi

vizualna percepcija; motoričke vještine

Hrčak ID:

234969

URI

https://hrcak.srce.hr/234969

Datum izdavanja:

23.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.279 *