hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Controversial and Sensitive Topics: How do Croatian Teachers Respond to the Emotional Reactions of Students in History Teaching?

DOMAGOJ ŠVIGIR   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1213-0633 ; OŠ MATE LOVRAKA, KUTINA

Puni tekst: hrvatski, pdf (214 KB) str. 5-22 preuzimanja: 520* citiraj
APA 6th Edition
ŠVIGIR, D. (2019). Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?. Povijest u nastavi, 30. (1.), 5-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/235882
MLA 8th Edition
ŠVIGIR, DOMAGOJ. "Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?." Povijest u nastavi, vol. 30., br. 1., 2019, str. 5-22. https://hrcak.srce.hr/235882. Citirano 27.07.2021.
Chicago 17th Edition
ŠVIGIR, DOMAGOJ. "Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?." Povijest u nastavi 30., br. 1. (2019): 5-22. https://hrcak.srce.hr/235882
Harvard
ŠVIGIR, D. (2019). 'Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?', Povijest u nastavi, 30.(1.), str. 5-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/235882 (Datum pristupa: 27.07.2021.)
Vancouver
ŠVIGIR D. Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?. Povijest u nastavi [Internet]. 2019 [pristupljeno 27.07.2021.];30.(1.):5-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/235882
IEEE
D. ŠVIGIR, "Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?", Povijest u nastavi, vol.30., br. 1., str. 5-22, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/235882. [Citirano: 27.07.2021.]

Sažetak
The paper presents the results of a survey conducted on a sample of 20 history teachers to determine how teachers respond to students' emotional and / or controversial reactions to history teaching, primarily when teaching sensitive and / or controversial topics. The first part of the paper presents theoretical starting points, while the second part presents research itself.

Ključne riječi
Controversial and sensitive topics; history teaching; teacher reactions

Hrčak ID: 235882

URI
https://hrcak.srce.hr/235882

[hrvatski]

Posjeta: 943 *