Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?

DOMAGOJ ŠVIGIR orcid id orcid.org/0000-0002-1213-0633 ; OŠ MATE LOVRAKA, KUTINA


Puni tekst: hrvatski pdf 214 Kb

str. 5-22

preuzimanja: 1.370

citiraj


Sažetak

Rad predstavlja rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 20 učitelja povijesti s ciljem da utvrdi kako učitelji reagiraju na emocionalne i/ili kontroverzne reakcije učenika na nastavi povijesti, primarno prilikom poučavanja o osjetljivim i/ili kontroverznim temama. U prvom djelu rada predstavljena su teorijska polazišta, a u drugome djelu samo istraživanje.

Ključne riječi

Kontroverzne i osjetljive teme; nastava povijesti; reakcije učitelja

Hrčak ID:

235882

URI

https://hrcak.srce.hr/235882

Datum izdavanja:

31.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.508 *