hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA

Marina Mučalo ; Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Silvio Šop ; Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (303 KB) str. 51-55 preuzimanja: 2.372* citiraj
APA 6th Edition
Mučalo, M. i Šop, S. (2008). NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA. Informatologia, 41 (1), 51-55. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21831
MLA 8th Edition
Mučalo, Marina i Silvio Šop. "NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA." Informatologia, vol. 41, br. 1, 2008, str. 51-55. https://hrcak.srce.hr/21831. Citirano 26.09.2020.
Chicago 17th Edition
Mučalo, Marina i Silvio Šop. "NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA." Informatologia 41, br. 1 (2008): 51-55. https://hrcak.srce.hr/21831
Harvard
Mučalo, M., i Šop, S. (2008). 'NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA', Informatologia, 41(1), str. 51-55. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21831 (Datum pristupa: 26.09.2020.)
Vancouver
Mučalo M, Šop S. NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA. Informatologia [Internet]. 2008 [pristupljeno 26.09.2020.];41(1):51-55. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21831
IEEE
M. Mučalo i S. Šop, "NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA", Informatologia, vol.41, br. 1, str. 51-55, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21831. [Citirano: 26.09.2020.]

Sažetak
Digitalna je tehnologija ključ golemih tehnoloških promjena u medijskoj slici 21. stoljeća. Stari su se mediji morali prilagoditi novih zahtjevima nove publike. Umjesto dosadašnjih pasivnih konzumenata javljaju se korisnici, aktivni kreatori novih medijskih formi, ali i sadržaja. Vrijeme velikih promjena rezultiralo je jednom potpuno novom i dosad nepoznatom formom kao što je građansko novinarstvo. Ujedno, upravo uslijed konvergencije koja se događa među medijima, nastaje i jedan potpuno novi pojam, a to su participirajući mediji. Gotovo ucijenjeni tehnološkim promjenama i sadržajima koji su iz njih proizišli, stari se mediji pokušavaju prilagoditi i obogatiti svoju ponudu. Internetske stranice s ponudom podcasta, blogova, chatova i foruma, mediji on-demand, posebne redakcije za građansko novinarstvo, otkupi amaterskih audio i video snimki, otkupi fotografija, kontinuirana interakcija i komunikacija svih sa svima, transparentnost itd., sve su to elementi koji dovode do konvergencije koja se više ne može zanijekati niti ignorirati.

Ključne riječi
digitalizacija; participirajući mediji; građansko novinarstvo; konvergencija

Hrčak ID: 21831

URI
https://hrcak.srce.hr/21831

[engleski]

Posjeta: 5.167 *