hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32633/eb.5.1

Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja

Irena Labak ; Odjel za biologiju, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Ines Kligl ; Odjel za biologiju, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (301 KB) str. 1-12 preuzimanja: 29* citiraj
APA 6th Edition
Labak, I. i Kligl, I. (2019). Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja. Educatio biologiae, (5), 1-12. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
MLA 8th Edition
Labak, Irena i Ines Kligl. "Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja." Educatio biologiae, vol. , br. 5, 2019, str. 1-12. https://doi.org/10.32633/eb.5.1. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Labak, Irena i Ines Kligl. "Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja." Educatio biologiae , br. 5 (2019): 1-12. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
Harvard
Labak, I., i Kligl, I. (2019). 'Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja', Educatio biologiae, (5), str. 1-12. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
Vancouver
Labak I, Kligl I. Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja. Educatio biologiae [Internet]. 2019 [pristupljeno 05.07.2020.];(5):1-12. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
IEEE
I. Labak i I. Kligl, "Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja", Educatio biologiae, vol., br. 5, str. 1-12, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
Puni tekst: engleski, pdf (161 KB) str. 13-16 preuzimanja: 11* citiraj
APA 6th Edition
Labak, I. i Kligl, I. (2019). The habits of the students in self-assessment of learning achievements. Educatio biologiae, (5), 13-16. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
MLA 8th Edition
Labak, Irena i Ines Kligl. "The habits of the students in self-assessment of learning achievements." Educatio biologiae, vol. , br. 5, 2019, str. 13-16. https://doi.org/10.32633/eb.5.1. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Labak, Irena i Ines Kligl. "The habits of the students in self-assessment of learning achievements." Educatio biologiae , br. 5 (2019): 13-16. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
Harvard
Labak, I., i Kligl, I. (2019). 'The habits of the students in self-assessment of learning achievements', Educatio biologiae, (5), str. 13-16. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
Vancouver
Labak I, Kligl I. The habits of the students in self-assessment of learning achievements. Educatio biologiae [Internet]. 2019 [pristupljeno 05.07.2020.];(5):13-16. https://doi.org/10.32633/eb.5.1
IEEE
I. Labak i I. Kligl, "The habits of the students in self-assessment of learning achievements", Educatio biologiae, vol., br. 5, str. 13-16, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32633/eb.5.1

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja navika samovrednovanja postignuća kod učenika srednje škole i uočavanja razlika učenika u navikama samovrednovanja s obzirom na spol i školski uspjeh. Istraživanje se provelo školske godine 2018./2019. na uzorku od 61 učenika trećih razreda jedne osječke gimnazije. Provedena je pisana provjera znanja i anketa. U pisanoj provjeri znanja usporedio se očekivan i ostvaren broj bodova radi objektivne prosudbe učeničke sposobnosti samoprocjene postignuća. Subjektivan doživljaj sposobnosti točne samoprocjene postignuća kao i ostale navike samovrednovanja utvrđene su anketom. Provedenim istraživanjem je utvrđen nesklad između ostvarenog i očekivanog uspjeha, kao i nesklad između percipirane i stvarne sposobnosti točne samoprocjene vlastitog uspjeha. Učenici precjenjuju svoj uspjeh i vlastite mogućosti samoprocjene znanja. Također je utvrđeno da postoji svijest o važnosti samovredovanja, ali im nedostaju navike i iskustvo u toj vještini.

Ključne riječi
samovrednovanje; samorefleksija; povratne informacije; pristupi vrednovanja

Hrčak ID: 237760

URI
https://hrcak.srce.hr/237760

[engleski]

Posjeta: 81 *