hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.32633/eb.5.6

Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka

Jelena Barbarić – Gaćina   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0376-6517 ; Prirodoslovno-grafička škola Zadar, Zadar, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (440 KB) str. 78-85 preuzimanja: 25* citiraj
APA 6th Edition
Barbarić – Gaćina, J. (2019). Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka. Educatio biologiae, (5), 78-85. https://doi.org/10.32633/eb.5.6
MLA 8th Edition
Barbarić – Gaćina, Jelena. "Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka." Educatio biologiae, vol. , br. 5, 2019, str. 78-85. https://doi.org/10.32633/eb.5.6. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Barbarić – Gaćina, Jelena. "Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka." Educatio biologiae , br. 5 (2019): 78-85. https://doi.org/10.32633/eb.5.6
Harvard
Barbarić – Gaćina, J. (2019). 'Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka', Educatio biologiae, (5), str. 78-85. https://doi.org/10.32633/eb.5.6
Vancouver
Barbarić – Gaćina J. Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka. Educatio biologiae [Internet]. 2019 [pristupljeno 05.07.2020.];(5):78-85. https://doi.org/10.32633/eb.5.6
IEEE
J. Barbarić – Gaćina, "Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka", Educatio biologiae, vol., br. 5, str. 78-85, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32633/eb.5.6

Sažetak
Povezivanje gradiva dva ili više nastavnih predmeta doprinosi poticanju učenika na uočavanje veza između obrađivanih sadržaja i mogućnosti primjene usvojenih sadržaja u svakodnevnom životu. U ovom radu učinjeni su koraci prema mogućem povezivanju biologije s klasičnim jezicima prilikom obrade nastavne teme Biološka raznolikost u pozitivnom i motivirajućem okruženju uz razvoj vještina korištenja stručne literature, rada na tekstu, izrade plakata, prezentiranja i suradnje s drugim učenicima. Provjera provedena nakon obrade nastavnih sadržaja pokazala je da se učenici eksperimentalne skupine bolje snalaze u primjeni znanja od kontrolne skupine, ali za značajnije rezultate potrebno je više nastavnih sadržaja obrađivati na ovaj način. Primjena ovakve nastave obećavajući je smjer kojim bi se mogli postići bolji rezultati usvajanja znanja za cjeloživotno učenje, kritičko razmišljanje i veću samostalnost pri učenju.

Ključne riječi
biologija; klasični jezici; nazivi biljaka; rad na tekstu; izrada plakata

Hrčak ID: 237765

URI
https://hrcak.srce.hr/237765

[engleski]

Posjeta: 56 *