hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Plan poučavanja uz korištenje živog kutića: I biljke su IN

Marija Purić Hranjec ; Osnovna škola Ivanovec, Čakovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (846 KB) str. 99-108 preuzimanja: 11* citiraj
APA 6th Edition
Purić Hranjec, M. (2019). Plan poučavanja uz korištenje živog kutića: I biljke su IN. Educatio biologiae, (5), 99-108. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/237768
MLA 8th Edition
Purić Hranjec, Marija. "Plan poučavanja uz korištenje živog kutića: I biljke su IN." Educatio biologiae, vol. , br. 5, 2019, str. 99-108. https://hrcak.srce.hr/237768. Citirano 02.07.2020.
Chicago 17th Edition
Purić Hranjec, Marija. "Plan poučavanja uz korištenje živog kutića: I biljke su IN." Educatio biologiae , br. 5 (2019): 99-108. https://hrcak.srce.hr/237768
Harvard
Purić Hranjec, M. (2019). 'Plan poučavanja uz korištenje živog kutića: I biljke su IN', Educatio biologiae, (5), str. 99-108. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/237768 (Datum pristupa: 02.07.2020.)
Vancouver
Purić Hranjec M. Plan poučavanja uz korištenje živog kutića: I biljke su IN. Educatio biologiae [Internet]. 2019 [pristupljeno 02.07.2020.];(5):99-108. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237768
IEEE
M. Purić Hranjec, "Plan poučavanja uz korištenje živog kutića: I biljke su IN", Educatio biologiae, vol., br. 5, str. 99-108, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237768. [Citirano: 02.07.2020.]

Sažetak
Budućnost zelenog okoliša i održivog razvoja upitna je s dolazećim generacijama koje nisu u svojem odgoju i obrazovanju stekle interes za biljni svijet i prepoznale njihov iskonski značaj za čovjekov opstanak na Zemlji. Kako pobuditi interes učenika za botaničke teme i pomoći učiteljima da ih lakše motiviraju za aktivno stjecanje trajnog znanja, temeljenog na iskustvenom i kreativnom te primjenjivom u svakidašnjem životu? Svima dostupne mahovine, najjednostavniji autotrofni organizmi na kopnu, mogu postati učenicima zanimljiv i atraktivan način stjecanja mnogobrojnih životno primjenjivih kompetencija. To je ostvarivo praktičnim radionicama u kojima učenici aktivno upoznaju svijet mahovina, njihov evolucijski i praktični značaj za okoliš u kojem žive. Kreativnim radionicama učenici istražuju zanimljivu, izazovnu i korisnu uporabu mahovine u obogaćivanju životnog i radnog prostora i okoliša: vertikalne slike, tepih od mahovina, vrtovi u staklenkama, ekološki grafiti, kokedam, vrt izlazećeg sunca, akumulatori vode za uzgoj biljaka, konzerviranje, hibernacija, flotacija, stoljetni obrok i presađivanje mahovina. Osmišljenim radionicama svi učenici su pristupili maksimalnim angažmanom, isticanjem svoje kreativnosti, istraživačkog duha i znatiželje. Postignuti rezultati su mjerljivi, ekonomski iskoristivi, javno prezentirani i primjenjivi u budućnosti. Ovaj prijedlog ostvariv je u cijelosti uključivanjem svih učenika škole kroz projekt ili djelomično kroz neke nastavne teme Prirode i Biologije.

Ključne riječi
mahovine; vrtovi u staklenkama; vertikalne slike; ekološki grafiti; kokedam

Hrčak ID: 237768

URI
https://hrcak.srce.hr/237768

[engleski]

Posjeta: 32 *