hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Marketing of the City and University Library Osijek through the presence in “Glas Slavonije” during the period from 2000 to 2018

Jelena Diklić ; St. Clement’s School, Toronto, Kanada
Srđan Lukačević ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Kornelija Petr Balog ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 97-122 preuzimanja: 4* citiraj
APA 6th Edition
Diklić, J., Lukačević, S. i Petr Balog, K. (2018). Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.. Knjižničarstvo, 22 (1-2), 97-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/239619
MLA 8th Edition
Diklić, Jelena, et al. "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.." Knjižničarstvo, vol. 22, br. 1-2, 2018, str. 97-122. https://hrcak.srce.hr/239619. Citirano 08.08.2020.
Chicago 17th Edition
Diklić, Jelena, Srđan Lukačević i Kornelija Petr Balog. "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.." Knjižničarstvo 22, br. 1-2 (2018): 97-122. https://hrcak.srce.hr/239619
Harvard
Diklić, J., Lukačević, S., i Petr Balog, K. (2018). 'Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.', Knjižničarstvo, 22(1-2), str. 97-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/239619 (Datum pristupa: 08.08.2020.)
Vancouver
Diklić J, Lukačević S, Petr Balog K. Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.. Knjižničarstvo [Internet]. 2018 [pristupljeno 08.08.2020.];22(1-2):97-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239619
IEEE
J. Diklić, S. Lukačević i K. Petr Balog, "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.", Knjižničarstvo, vol.22, br. 1-2, str. 97-122, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239619. [Citirano: 08.08.2020.]

Sažetak
The paper will considering how nonprofit marketing and other tools can be utilized to better represent the library in the community. The purposes of this paper is to demonstrate the importance of the Public library in the community. As a place where all library patrons can access needed information, public libraries play an essential role of educating, informing and continuously developing its patrons. Results of the conducted survey reveal how marketing activities of the Public and University library Osijek impact the image of the library in the media. The survey included the analysis of the historical articles from the local newspaper “Glas Slavonije” which featured Public and University library Osijek, throughout the course of the past 18 years.

Ključne riječi
Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek, Glas Slavonije, local community, marketing, users

Hrčak ID: 239619

URI
https://hrcak.srce.hr/239619

[hrvatski]

Posjeta: 12 *