Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika

Daria Tot ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 226 Kb

str. 221-236

preuzimanja: 411

citiraj


Sažetak

Relativno je malo istraživanja kojima se ispituje priroda odnosa koji uključuju studentska osobna iskustva pri učenju i poglede na one aspekte kvalitete nastavnika za koje smatraju da bi mogli imati utjecaj na njihovo buduće poučavanje. U radu se koristi narativni pristup za ispitivanje takvih uspomena. Od studenata nastavničkih usmjerenja zatraženo je pisanje o svojim iskustvima tijekom dosadašnjeg školovanja i promišljanje o njima. Pripovijesti troje studenata budućih nastavnika predmetne nastave otkrivaju da pozitivna sjećanja na vlastito učenje i na nastavnike te refleksija o njima povezuju njihova iskustva s viđenjima aspekata kvalitetnoga nastavnika. Stoga je za kvalitetan razvoj profesionalnog identiteta budućih nastavnika nužno u njihovo inicijalno obrazovanje uključiti razumijevanje značenja emocija u odnosima nastavnika i učenika.

Ključne riječi

implicitne pedagogije; odnosi nastavnika i učenika; značenje emocija

Hrčak ID:

249637

URI

https://hrcak.srce.hr/249637

Datum izdavanja:

1.12.2020.

Posjeta: 881 *