Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UČENJE KROZ DIDAKTIČKE IGRE

Julija Grm ; Osnovana šola Frana Roša Celje, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 151 Kb

str. 325-330

preuzimanja: 819

citiraj


Sažetak

Dječja igra aktivnost je koja se izvodi sama za sebe, ona je aktivnost koja mijenja stav prema stvarnosti, ona je aktivnost koja je iznutra motivirana, slobodna i otvorena i ugodna za dijete. Djeca stalno prikupljaju informacije, organiziraju ih, a zatim se igraju na osnovu stečenog znanja. Na temelju svog znanja, želje i usredotočenosti odlučit će što ih stvarno zanima i poigrati se s tim. U stvarima koje ih zanimaju njihove će se aktivnosti ponoviti, stječući tako iskustvo. Didaktičke igre utječu na djetetov mentalni razvoj, ubrzavaju ga i obogaćuju njegovo iskustvo. Imaju zanimljiv oblik za dijete, što ga posebno motivira za mentalne aktivnosti. Prilikom uvođenja didaktičkih igara moramo uzeti u obzir djetetovu razvojnu fazu, jer je važno da dijete dobro razumije pravila

Ključne riječi

igra, dijete, pravila, vrsta igara.

Hrčak ID:

255197

URI

https://hrcak.srce.hr/255197

Datum izdavanja:

2.5.2021.

Posjeta: 1.859 *