hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Terenski rad u nastavi povijesti – učenje metodom otkrivanja

Danijela Trškan

Puni tekst: hrvatski, pdf (248 KB) str. 207-216 preuzimanja: 2.372* citiraj
APA 6th Edition
Trškan, D. (2007). Terenski rad u nastavi povijesti – učenje metodom otkrivanja. Povijest u nastavi, V (10 (2)), 207-216. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/36976
MLA 8th Edition
Trškan, Danijela. "Terenski rad u nastavi povijesti – učenje metodom otkrivanja." Povijest u nastavi, vol. V, br. 10 (2), 2007, str. 207-216. https://hrcak.srce.hr/36976. Citirano 27.07.2021.
Chicago 17th Edition
Trškan, Danijela. "Terenski rad u nastavi povijesti – učenje metodom otkrivanja." Povijest u nastavi V, br. 10 (2) (2007): 207-216. https://hrcak.srce.hr/36976
Harvard
Trškan, D. (2007). 'Terenski rad u nastavi povijesti – učenje metodom otkrivanja', Povijest u nastavi, V(10 (2)), str. 207-216. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/36976 (Datum pristupa: 27.07.2021.)
Vancouver
Trškan D. Terenski rad u nastavi povijesti – učenje metodom otkrivanja. Povijest u nastavi [Internet]. 2007 [pristupljeno 27.07.2021.];V(10 (2)):207-216. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/36976
IEEE
D. Trškan, "Terenski rad u nastavi povijesti – učenje metodom otkrivanja", Povijest u nastavi, vol.V, br. 10 (2), str. 207-216, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/36976. [Citirano: 27.07.2021.]

Sažetak
U Velikoj se Britaniji koristi suvremena metoda učenja povijesti - metoda učenja otkrivanjem, gdje učenici sami ili uz pomoć pitanja pronalaze podatke i na temelju dokaza interpretiraju prošlost. Učenje pomoću otkrivanja prošlosti odvija se na četirima razinama, pritom učenici na svakoj razini odgovaraju na određena pitanja. Na prvoj razini učenici pokušavaju odgovoriti na pitanje: Što mi govori ovaj izvor?; na drugoj: Što mogu pretpostaviti i zaključiti iz tog izvora?; na trećoj razini: Što mi izvor ne govori?; i na četvrtoj, zadnjoj razini: Koja još pitanja moram postaviti da bih riješio zadatak? Elementi otkrivanja dolaze do izražaja i pri terenskom radu. Glavne metode terenskog rada koje se najčešće koriste u Velikoj Britaniji (opažanje, otkrivanje i postavljanje hipoteza) uključuju brojna pitanja i zadatke pomoću kojih učenici sami otkrivaju prošlost.

Ključne riječi
terenske metode rada: opažanje; otkrivanje; postavljanje hipoteza; učenje pomoću otkrivanja

Hrčak ID: 36976

URI
https://hrcak.srce.hr/36976

Posjeta: 3.667 *