ERGONOMSKI VIDIK UKLJUČIVANJA KOMPJUTORSKE TEHNOLOGIJE U ŠKOLSKI OKOLIŠ
Samo Fošnarič
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Uroš Drnovšek
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
APA 6th Edition Fošnarič, S. i Drnovšek, U. (2009). ERGONOMIC ASPECTS OF IMPLEMENTING COMPUTER TECHNOLOGY INTO SCHOOLS. Informatologia, 42 (2), 118-125. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40764
MLA 8th Edition Fošnarič, Samo i Uroš Drnovšek. "ERGONOMIC ASPECTS OF IMPLEMENTING COMPUTER TECHNOLOGY INTO SCHOOLS." Informatologia, vol. 42, br. 2, 2009, str. 118-125. https://hrcak.srce.hr/40764. Citirano 27.02.2021.
Chicago 17th Edition Fošnarič, Samo i Uroš Drnovšek. "ERGONOMIC ASPECTS OF IMPLEMENTING COMPUTER TECHNOLOGY INTO SCHOOLS." Informatologia 42, br. 2 (2009): 118-125. https://hrcak.srce.hr/40764
Harvard Fošnarič, S., i Drnovšek, U. (2009). 'ERGONOMIC ASPECTS OF IMPLEMENTING COMPUTER TECHNOLOGY INTO SCHOOLS', Informatologia, 42(2), str. 118-125. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40764 (Datum pristupa: 27.02.2021.)
Vancouver Fošnarič S, Drnovšek U. ERGONOMIC ASPECTS OF IMPLEMENTING COMPUTER TECHNOLOGY INTO SCHOOLS. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 27.02.2021.];42(2):118-125. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40764
IEEE S. Fošnarič i U. Drnovšek, "ERGONOMIC ASPECTS OF IMPLEMENTING COMPUTER TECHNOLOGY INTO SCHOOLS", Informatologia, vol.42, br. 2, str. 118-125, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40764. [Citirano: 27.02.2021.]
Sažetak U radu želimo razjasniti aspekt uključivanja računalne tehnologije u odgojno-obrazovni okoliš, kod kojeg je u prvom planu ergonomski vidik ovog procesa. Na osnovi sinteze pojedinih spoznaja na području ergonomskih istraživanja upotrebe računala izradili smo model ergonomskog ukjučivanja računala u školu i istodobno iznijeli neka područja, koja bi trebalo u budućnosti nadograđivati. U radu prikazujemo pregled najnovijih istraživačkih spoznaja na području opreme računalne učionice, kvalitete računalne opreme za obrazovne svrhe, ergonomske upotrebe računala i ergonomskog oblikovanja računalnih obrazovnih programa.