hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca

Eduard Vargović

Puni tekst: hrvatski, pdf (525 KB) str. 107-122 preuzimanja: 1.602* citiraj
APA 6th Edition
Vargović, E. (2006). Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca. Metodički ogledi, 13 (1), 107-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/4368
MLA 8th Edition
Vargović, Eduard. "Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca." Metodički ogledi, vol. 13, br. 1, 2006, str. 107-122. https://hrcak.srce.hr/4368. Citirano 06.12.2019.
Chicago 17th Edition
Vargović, Eduard. "Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca." Metodički ogledi 13, br. 1 (2006): 107-122. https://hrcak.srce.hr/4368
Harvard
Vargović, E. (2006). 'Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca', Metodički ogledi, 13(1), str. 107-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/4368 (Datum pristupa: 06.12.2019.)
Vancouver
Vargović E. Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca. Metodički ogledi [Internet]. 2006 [pristupljeno 06.12.2019.];13(1):107-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/4368
IEEE
E. Vargović, "Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca", Metodički ogledi, vol.13, br. 1, str. 107-122, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/4368. [Citirano: 06.12.2019.]

Sažetak
U obrazovanju kontaktnih zanimanja kao što je zanimanje prodavač ključna znanja potrebna za njegove uspješne radne aktivnosti vezana su za djelotvorno komuniciranje s kupcima. Neposredno komuniciranje prodavača i njegovih kupaca potrebno je pažljivo prostudirati i usvojiti. Tekst posebno potencira faze djelotvornog komuniciranja upozoravajući i predlažući moguće načine obrade, vodeći računa o znanjima koja učeniku pružaju predmeti Psihologije prodaje i Promotivne aktivnosti.

Ključne riječi
Prodavač; djelotvorno komuniciranje; nastava

Hrčak ID: 4368

URI
https://hrcak.srce.hr/4368

[engleski]

Posjeta: 2.016 *