hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 30 No. 1, 2018.


Datum izdavanja: lipnja 2018.

Objavljen na Hrčku: 19. 6. 2018.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.5-6) hrvatskipdf 79 KB
Editorial preface (str.5-6) engleskipdf 79 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Uloga zaposlenikova afektivnog djelovanja i korisnikove percipirane kontrole u oporavku usluge  
The Role of Employee Affective Delivery and Customer Perceived Control in Service Recovery (str.7-22) engleskipdf 309 KB
Zsofia Kenesei, Krisztina Kolos
Izvorni znanstveni članak
 
Utjecaj adolescenata na kupovne odluke roditelja: tipologija inovativnih proizvoda  
Adolescent Influence on Parental Purchase Decisions: Typology of Innovative Products (str.23-39) engleskipdf 258 KB
Vytautas Dikčius, Indrė Pikturnienė, Vilmantė Pakalniškienė, James Reardon, Eleonora Šeimienė
Prethodno priopćenje
 
Utjecaj percipiranog širenja krivotvorina luksuznih maraka na njihovu vrijednost i moguće pokroviteljstvo  
The Impact of Perceived Counterfeit Luxury Brand Proliferation on Luxury Brand Values and Patronage Intention (str.41-60) engleskipdf 378 KB
Natee Srisomthavil, Nuttapol Assarut
Izvorni znanstveni članak
 
Mogu li se prodaja novog proizvoda i inovativnost u prodaji unaprijediti primjenom internog marketinga i osnaživanja?  
Can New Product Selling and Innovation in Sales Be Improved by Using Internal Marketing and Empowerment? (str.61-75) engleskipdf 214 KB
Erik Ružić, Dragan Benazić
Prethodno priopćenje
 
Dovodi li percipirana osobnost kulture do povoljnijih ocjena zemalja kao turističkih destinacija?  
Do Perceived Culture Personality Traits Lead to a More Favourable Rating of Countries as Tourist Destinations? (str.77-91) engleskipdf 327 KB
Tamás Gyulavári, Erzsébet Malota
Izvorni znanstveni članak
 
Začeci Swatcha: razvoj poslovnog modela brze mode u industriji satova  
The Early Days of Swatch: Birth of the Fast Fashion Watch Business Model (str.93-108) engleskipdf 243 KB
Nikola Drasković, Milivoj Marković, Christian Petersen
Pregledni rad
 
Posjeta: 5.559 *