hrcak mascot   Srce   HID

Ekonomski pregled, Vol. 70 No. 2, 2019.

Ekonomski pregled,Vol. 70 No. 2
Datum izdavanja: travanj 2019.

Objavljen na Hrčku: 9. 4. 2019.
Sadržaj Puni tekst
ODREDNICE DOBROVOLJNE TRANSPARENTNOSTI PRORAČUNA LOKALNIH JEDINICA: PRIMJER HRVATSKE (str.145-172)  
DETERMINANTS OF VOLUNTARY ONLINE LOCAL BUDGET TRANSPARENCY: A CASE STUDY FROM CROATIA (str.145-172) engleskipdf 399 KB
Katarina Ott, Velibor Mačkić, Mihaela Bronić, Branko Stanić
Izvorni znanstveni članak
 
GOSPODARSKI RAST, KONVERGENCIJA I ČLANSTVO U EU: EMPIRIJSKI DOKAZI IZ HRVATSKE (str.173-208) hrvatskipdf 585 KB
ECONOMIC GROWTH, CONVERGENCE AND EU MEMBERSHIP: EMPIRICAL EVIDENCE FROM CROATIA (str.173-208)  
Goran Buturac
Izvorni znanstveni članak
 
TKO SU POSJETITELJI FESTIVALA HRANE I VINA? EKSPLORATORNO ISTRAŽIVANJE (str.209-235)  
WHO ARE THE WINE AND FOOD FESTIVAL VISITORS? AN EXPLORATORY STUDY (str.209-235) engleskipdf 342 KB
Suzana Marković, Srđan Mitrović, Aleksandar Racz
Prethodno priopćenje
 
UTJECAJ INTERESNO-UTJECAJNIH SKUPINA NA RAZVOJ NEVLADINIH ORGANIZACIJA U SLOVENIJI (str.236-258)  
IMPACT OF STAKEHOLDERS ON THE DEVELOPMENT OF NON-GOVERNMENTAL ORGANISATIONS IN SLOVENIA (str.236-258) engleskipdf 321 KB
Bojan Mevlja, Klemen Kavčič
Prethodno priopćenje
 
ANALIZA ZASTUPLJENOSTI ŽENA NA UPRAVLJAČKIM POZICIJAMA U HRVATSKIM PODUZEĆIMA I NJIHOV UTJECAJ NA USPJEŠNOST POSLOVANJA (str.259-275) hrvatskipdf 264 KB
ANALYSIS OF REPRESENTATION OF WOMEN IN MANAGEMENT POSITIONS IN CROATIAN COMPANIES AND THEIR IMPACT ON BUSINESS PERFORMANCE (str.259-275)  
Nikolina Posarić, Karolina Kokot, Marina Klačmer Čalopa
Prethodno priopćenje
 
JAVNO, PRIVATNO ILI SVEUČILIŠTE?: UČINKOVITOST ISTRAŽIVANJA I RAZVOJA U DRŽAVAMA OECD-a (str.276-300)  
PUBLIC, PRIVATE OR UNIVERSITIES?: THE EFFECTIVENESS OF R&D EFFORTS IN OECD COUNTRIES (str.276-300) engleskipdf 388 KB
Caner Demir
Prethodno priopćenje
 
PRIHVAĆENOST SAMOPOSLUŽNIH BLAGAJNI PRILIKOM KUPOVINE ROBE ŠIROKE POTROŠNJE MEĐU MLADIM POTROŠAČIMA U HRVATSKOJ (str.301-339) hrvatskipdf 483 KB
ADOPTION OF SELF-CHECKOUTS IN FAST MOVING CONSUMER GOODS PURCHASE AMONG YOUNG CONSUMERS IN CROATIA (str.301-339)  
Kristina Matić, Kristina Petljak, Ivana Štulec
Prethodno priopćenje
 
ESWAR S. PRASAD GAINING CURRENCY: THE RISE OF THE RENMINBI Oxford University Press, New York, 2017., str 321 (str.340-347) hrvatskipdf 162 KB
Viktor Matić
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 0 *