hrcak mascot   Srce   HID

CroDiM : International Journal of Marketing Science,Vol. 3 No. 1
Datum izdavanja: ožujka 2020.

Objavljen na Hrčku: 27. 3. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Cover pages (str.I-I) engleskipdf 691 KB
Damir Dobrinić
Ostalo
 
Predgovor / Foreword (str.III-III) engleskipdf 72 KB
Damir Dobrinić
Uvodnik
 
UTJECAJ CHATBOT OGLAŠAVANJA NA PERFOMANSE OGLAŠIVAČKE KAMPANJE (str.1-17)  
THE INFLUENCE OF CHATBOTS ON ADVERTISING CAMPAIGN PERFORMANCE (str.1-17) engleskipdf 268 KB
Petra Zečević, Anica Hunjet, Dijana Vuković
Izvorni znanstveni članak
 
BLOGERI I INFLUENCERI, FENOMENI UTJECAJA NA POTROŠAČE MODNIH ODJEVNIH PROIZVODA (str.18-34)  
BLOGGERS AND INFLUENCERS - THE PHENOMENON OF DRIVING CONSUMER FASHION CHOICES (str.18-34) engleskipdf 235 KB
Ela Martinčević, Dijana Vuković, Anica Hunjet
Izvorni znanstveni članak
 
THE IMPACT OF BRAND EQUITY ON CONSUMER BEHAVIOR ON CROATIAN MOBILE PHONE MARKET (str.35-45) engleskipdf 219 KB
Davor Širola, Valon Gallopeni
Izvorni znanstveni članak
 
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PROCES ZAPOŠLJAVANJA U REPUBLICI HRVATSKOJ (str.46-54)  
IMPACT OF SOCIAL NETWORKS ON THE EMPLOYMENT PROCESS IN THE REPUBLIC OF CROATIA (str.46-54) engleskipdf 191 KB
Dunja Dobrinić
Izvorni znanstveni članak
 
KOMPARATIVNA ANALIZA POKAZATELJA SIGURNOSTI POSLOVANJA IZMEĐU DOMICILNIH I INOZEMNIH AGENCIJA ZA PROMIDŽBU* (str.55-64) hrvatskipdf 254 KB
COMPARATIVE ANALYSIS OF FINANCIAL SECURITY INDICATORS BETWEEN DOMESTIC AND FOREIGN PROMOTION AGENCIES* (str.55-64)  
Suzana Keglević Kozjak, Nikolina Smetiško
Stručni rad
 
OGLAŠAVANJE U EVENT MANAGEMENTU – STUDIJA SLUČAJA* (str.65-72) hrvatskipdf 748 KB
ADVERTISING IN EVENT MANAGEMENT – CASE STUDY* (str.65-72)  
Helena Varjačić, Martina Tomičić Furjan
Stručni rad
 
DIGITALNI MARKETING U TELEKOM INDUSTRIJI - primjer HT Mostar (str.73-81) hrvatskipdf 928 KB
DIGITAL MARKETING IN THE TELECOM INDUSTRY – HT Mostar example (str.73-81)  
Ornela Leko, Davorka Topić Stipić
Stručni rad
 
DIGITAL MARKETING BENCHMARKS LEVERAGED BY MARKETING ANALYTICS TOOLS (str.82-97) engleskipdf 682 KB
Petra Leonora Cvitanović
Stručni rad
 
PROMJENE U MARKETINŠKIM PROCESIMA POD UTJECAJEM DIGITALNE TRANSFORMACIJE S FOKUSOM NA KORISNIČKO ISKUSTVO (str.98-106) hrvatskipdf 624 KB
CHANGES IN MARKETING PROCESSES BY IMPACT OF DIGITAL TRANSFORMATION WITH A FOCUS ON CUSTOMER EXPERIENCE (str.98-106)  
Larisa Hrustek, Ana Kutnjak, Snježana Križanić
Prethodno priopćenje
 
DO UNIVERSITIES AND STUDENTS NEED TO BE ENTREPRENEURIALLY ORIENTED? A LITERATURE REVIEW* (str.107-112) engleskipdf 479 KB
Ivana Dvorski Lacković, Vladimir Kovšca, Roman Lacković
Prethodno priopćenje
 
DIGITALNI INFORMACIJSKI SUSTAVI I POSLOVNA INTELIGENCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE – PRIMJER eVisitor (str.113-133) hrvatskipdf 1 MB
DIGITAL INFORMATION SYSTEMS AND BUSINESS INTELLIGENCE OF TOURIST DESTINATION - EXAMPLE eVisitor (str.113-133)  
Aleksandra Krajnović, Nives Jeličić, Marina Šćiran-Rizner
Prethodno priopćenje
 
LOJALNOST KORISNIKA NA TRŽIŠTU SPORTSKO-REKREATIVNIH CENTARA (str.134-145) hrvatskipdf 692 KB
CUSTOMER LOYALTY ON THE SPORTS-RECREATION CENTERS MARKET (str.134-145)  
Ana Maria Babić, Zoran Mihanović
Prethodno priopćenje
 
INFLUENCER MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE BRENDA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA (str.146-158) hrvatskipdf 654 KB
INFLUENCER MARKETING AS A WAY OF PROMOTING A BRAND VIA SOCIAL NETWORKS (str.146-158)  
Milica Kostić Stanković, Sanja Bijakšić, Nino Ćorić
Prethodno priopćenje
 
ULOGA BOJA NA POVEZIVANJE BRENDA SA SPECIFIČNOM DJELATNOŠĆU (str.159-165) hrvatskipdf 595 KB
ROLE OF COLOR IN BRANDS ASSOCIATION TO PARTICULAR INDUSTRY (str.159-165)  
Ana Globočnik Žunac, Kata Milušić, Vlatka Kordoš
Prethodno priopćenje
 
IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI* (str.166-185) hrvatskipdf 1 MB
CHALENGES OF INTERNET INFORMATION SPACE: HOW DO CROATIAN CITIZENS PERCEIVE FAKE NEWS ISSUE?* (str.166-185)  
Antun Biloš
Prethodno priopćenje
 
VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA* (str.186-202) hrvatskipdf 673 KB
PERCEPTION OF CROATIAN COMPANY MANAGERS ON THE IMPACT OF SOCIAL NETWORKS ON CORPORATE BRANDS* (str.186-202)  
Franja Kutnjak, Iva Gregurec
Prethodno priopćenje
 
Posjeta: 5.900 *