hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 16 No. 1-2, 2004.


Datum izdavanja: prosinca 2004.

Objavljen na Hrčku: 20. 4. 2008.
Sadržaj Puni tekst
The effects of price and brand image on perceived quality  
Utjecaj cijene i imidža marke na percipiranu kvalitetu (str.5-16) hrvatskipdf 4 MB
Sunčana Piri Rajh, Edo Rajh
Izvorni znanstveni članak
 
Customer relations management in financial institutions: theoreticaly-practical aspects  
Upravljanje odnosima s kupcima u financijskim institucijama: teorijsko – praktični aspekti (str.17-28) hrvatskipdf 3 MB
Marija Tomašević Lišanin, Mirko Palić
Pregledni rad
 
Attractivity of Croatian market for German investors  
Privlačnost Hrvatske za Njemačke ulagače (str.29-38) hrvatskipdf 3 MB
Željka Hak
Prethodno priopćenje
 
Marketing and public relations – roles, boundaries and relationships  
Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi (str.39-52) hrvatskipdf 5 MB
Ana Tkalac Verčič
Pregledni rad
 
Future research – the presumption of proactive marketing on business to business markets  
Istraživanje budućnosti – pretpostavke proaktivnog marketinga na poslovnim tržištima (str.53-62) hrvatskipdf 3 MB
Dubravka Sinčić
Pregledni rad
 
Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje (str.63-68) hrvatskipdf 2 MB
Sunčana Piri Rajh
Recenzija, Prikaz
 
Jurica Pavičić: "Strategija marketinga neprofitnih organizacija" (str.69-71) hrvatskipdf 1 MB
Zoran Krupka
Recenzija, Prikaz
 
In memoriam: Prof. dr. sc. Josip Sudar (str.73-73) hrvatskipdf 405 KB
Fedor Rocco
In memoriam, Nekrolog
 
Posjeta: 9.988 *