hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ZANIMANJA BUDUĆNOSTI IZ PERSPEKTIVE DJETETA NIŽE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI

Ksenija Romstein ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska
Mirta Šter ; OŠ "Mladost", Osijek, Hrvatska
Tijana Borovac ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (160 KB) str. 123-135 preuzimanja: 372* citiraj
APA 6th Edition
Romstein, K., Šter, M. i Borovac, T. (2013). ZANIMANJA BUDUĆNOSTI IZ PERSPEKTIVE DJETETA NIŽE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI. Život i škola, LIX (29), 123-135. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/121338
MLA 8th Edition
Romstein, Ksenija, et al. "ZANIMANJA BUDUĆNOSTI IZ PERSPEKTIVE DJETETA NIŽE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI." Život i škola, vol. LIX, br. 29, 2013, str. 123-135. https://hrcak.srce.hr/121338. Citirano 27.11.2020.
Chicago 17th Edition
Romstein, Ksenija, Mirta Šter i Tijana Borovac. "ZANIMANJA BUDUĆNOSTI IZ PERSPEKTIVE DJETETA NIŽE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI." Život i škola LIX, br. 29 (2013): 123-135. https://hrcak.srce.hr/121338
Harvard
Romstein, K., Šter, M., i Borovac, T. (2013). 'ZANIMANJA BUDUĆNOSTI IZ PERSPEKTIVE DJETETA NIŽE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI', Život i škola, LIX(29), str. 123-135. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/121338 (Datum pristupa: 27.11.2020.)
Vancouver
Romstein K, Šter M, Borovac T. ZANIMANJA BUDUĆNOSTI IZ PERSPEKTIVE DJETETA NIŽE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI. Život i škola [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.11.2020.];LIX(29):123-135. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121338
IEEE
K. Romstein, M. Šter i T. Borovac, "ZANIMANJA BUDUĆNOSTI IZ PERSPEKTIVE DJETETA NIŽE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI", Život i škola, vol.LIX, br. 29, str. 123-135, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121338. [Citirano: 27.11.2020.]

Sažetak
Aktualna je odgojno­obrazovna praksa na svim razinama temeljena na standardima i zakonskim odrednicama. Takvo reglementiranje učenikovih postignuća može imati suprotni učinak na njegove kompetencije. Uspješno funkcioniranje pojedinca i snalaženje u promjenjivim uvjetima, pretpostavka su njegove materijalne i personalne egzistencije. Prateći razvoj tehnologije, za očekivati je pojavu novih zanimanja.Koje su kompetencije budućnosti, možemo li sa sadašnjim spoznajama razvijati poglede u budućnost i adekvatno kompetencijski „opremiti“ učenike te omogućavaju li standardi i kompetencije sadržani u aktualnim pedagoškim dokumentima učeniku samostalnost i uspješnost u odrasloj dobi? U radu se podastiru rezultati rada s učenicima 1. razreda koji su kroz grupni rad i crteže izrazili svoju viziju budućnosti. Analizom crteža i učeničkih iskaza na temu „Budućnost“ uočen je fokus učenika na tehnička dostignuća, zaštitu prirode i raspodjelu resursa te socijalni poredak i ljudsku dobrobit.

Ključne riječi
kompetencije; učenici; odgoj i obrazovanje; budućnost; buduća zanimanja

Hrčak ID: 121338

URI
https://hrcak.srce.hr/121338

[engleski] [njemački]

Posjeta: 781 *