Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Aktivnosti i društvene mreže u slobodnom vremenu mlađih tinejdžera

Marija Rattinger ; Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 331 Kb

str. 238-238

preuzimanja: 1.325

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 331 Kb

str. 222-237

preuzimanja: 615

citiraj


Sažetak

Slobodno vrijeme učenika je ono vrijeme koje im preostaje nakon svih školskih i obiteljskih obveza. Postoje različite mogućnosti njegovog provođenja i različite mogućnosti utjecaja na način njegovog provođenja ( Byrne i dr., 2006). Ovim se radom istražilo koliko mlađi tinejdžeri imaju slobodnog vremena, na koji način ga koriste, te koliko su online društvene mreže i na koji način zastupljene u slobodnom vremenu ispitivane populacije. Rezultati pokazuju da mlađi tinejdžeri imaju prosječno oko četiri sata slobodnog vremena dnevno, da je u tom vremenu 75% ispitanika uključeno u različite organizirane slobodne aktivnosti, te da 89% ispitanika ima profil na nekoj online društvenoj mreži i da oko trećinu svog slobodnog vremena provode u online aktivnostima. Unatoč velikom interesu za ovakav način druženja, većina ispitanika prednost daje druženju licem u lice. Rad ukazuje na potrebu organiziranja većeg broja aktivnosti na otvorenome koje uključuju druženje tinejdžera s vršnjacima i pridavanje veće pozornost odgoju i obrazovanju za medije.

Ključne riječi

organizirane slobodnovremenske aktivnosti, online aktivnosti, profil

Hrčak ID:

187032

URI

https://hrcak.srce.hr/187032

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.056 *