hrcak mascot   Srce   HID

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vol.19 No.Sp.Ed.3 Prosinac 2017.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724

Povremeni rad tijekom studija: Uloga zanesenosti u dobrobiti i akademskom uspjehu studenata

Majda Rijavec   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6361-9968 ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Tajana Ljubin Golub ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Lana Jurčec ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Diana Olčar   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4690-7137 ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (253 KB) str. 157-175 preuzimanja: 15* citiraj
APA 6th Edition
Rijavec, M., Ljubin Golub, T., Jurčec, L. i Olčar, D. (2017). Povremeni rad tijekom studija: Uloga zanesenosti u dobrobiti i akademskom uspjehu studenata. Croatian Journal of Education, 19 (Sp.Ed.3), 157-175. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
MLA 8th Edition
Rijavec, Majda, et al. "Povremeni rad tijekom studija: Uloga zanesenosti u dobrobiti i akademskom uspjehu studenata." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. Sp.Ed.3, 2017, str. 157-175. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724. Citirano 23.09.2018.
Chicago 17th Edition
Rijavec, Majda, Tajana Ljubin Golub, Lana Jurčec i Diana Olčar. "Povremeni rad tijekom studija: Uloga zanesenosti u dobrobiti i akademskom uspjehu studenata." Croatian Journal of Education 19, br. Sp.Ed.3 (2017): 157-175. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
Harvard
Rijavec, M., et al. (2017). 'Povremeni rad tijekom studija: Uloga zanesenosti u dobrobiti i akademskom uspjehu studenata', Croatian Journal of Education, 19(Sp.Ed.3), str. 157-175. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
Vancouver
Rijavec M, Ljubin Golub T, Jurčec L, Olčar D. Povremeni rad tijekom studija: Uloga zanesenosti u dobrobiti i akademskom uspjehu studenata. Croatian Journal of Education [Internet]. 27.12.2017. [pristupljeno 23.09.2018.];19(Sp.Ed.3):157-175. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
IEEE
M. Rijavec, T. Ljubin Golub, L. Jurčec i D. Olčar, "Povremeni rad tijekom studija: Uloga zanesenosti u dobrobiti i akademskom uspjehu studenata", Croatian Journal of Education, vol.19, br. Sp.Ed.3, str. 157-175, prosinac 2017. [Online]. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
Puni tekst: engleski, pdf (253 KB) str. 157-175 preuzimanja: 24* citiraj
APA 6th Edition
Rijavec, M., Ljubin Golub, T., Jurčec, L. i Olčar, D. (2017). Working Part-Time during Studies: The Role of Flow in Students’ Well-Being and Academic Achievement. Croatian Journal of Education, 19 (Sp.Ed.3), 157-175. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
MLA 8th Edition
Rijavec, Majda, et al. "Working Part-Time during Studies: The Role of Flow in Students’ Well-Being and Academic Achievement." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. Sp.Ed.3, 2017, str. 157-175. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724. Citirano 23.09.2018.
Chicago 17th Edition
Rijavec, Majda, Tajana Ljubin Golub, Lana Jurčec i Diana Olčar. "Working Part-Time during Studies: The Role of Flow in Students’ Well-Being and Academic Achievement." Croatian Journal of Education 19, br. Sp.Ed.3 (2017): 157-175. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
Harvard
Rijavec, M., et al. (2017). 'Working Part-Time during Studies: The Role of Flow in Students’ Well-Being and Academic Achievement', Croatian Journal of Education, 19(Sp.Ed.3), str. 157-175. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
Vancouver
Rijavec M, Ljubin Golub T, Jurčec L, Olčar D. Working Part-Time during Studies: The Role of Flow in Students’ Well-Being and Academic Achievement. Croatian Journal of Education [Internet]. 27.12.2017. [pristupljeno 23.09.2018.];19(Sp.Ed.3):157-175. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724
IEEE
M. Rijavec, T. Ljubin Golub, L. Jurčec i D. Olčar, "Working Part-Time during Studies: The Role of Flow in Students’ Well-Being and Academic Achievement", Croatian Journal of Education, vol.19, br. Sp.Ed.3, str. 157-175, prosinac 2017. [Online]. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2724

Sažetak
Prethodna istraživanja sugeriraju da samo zanesenost u aktivnostima koje osoba smatra važnima doprinosi dobrobiti. Ovo je istraživanje provedeno kako bi se dodatno istražila uloga zanesenosti u različitim aktivnostima u dobrobiti studenata koji povremeno rade i studenata koji ne rade.
Uzorak su činili studenti prve i druge godine sveučilišnih studija (85 % ženskih) na Sveučilištu u Zagrebu (110 povremeno zaposlenih i 113 koji ne rade). Nekoliko je upitnika primijenjeno kako bi se procijenila zanesenost u različitim aktivnostima, dobrobit i sagorijevanje. Također, studenti su naveli prosjek ocjena.
Rezultati su pokazali da je zanesenost u akademskim aktivnostima u obje skupine bila jedini stabilan pozitivan prediktor dobrobiti i akademskog uspjeha te negativan prediktor sagorijevanja, u skladu s činjenicom da su obje skupine studenata procijenile akademske aktivnosti najvažnijima i najkorisnijima. Osim toga, nije bilo razlike između grupa studenata u dobrobiti, sagorijevanju i prosjeku ocjena, što sugerira da trenutno nema negativnih posljedica povremene zaposlenosti kod studenata.
Preporučuje se uvođenje što više akademskih aktivnosti koje potiču zanesenost jer su se pokazale kao bitne za studentsku dobrobit.

Ključne riječi
dobrobit; povremeni rad; sagorijevanje; studenti; zanesenost

Hrčak ID: 201202

URI
https://hrcak.srce.hr/201202

[engleski]

Posjeta: 72 *