Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Trend kretanja cjeloživotnog obrazovanja i učenja kao preduvjet stvaranja društva znanja

Maja Pauković orcid id orcid.org/0000-0002-8972-4464 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Lucija Bačić orcid id orcid.org/0000-0003-2857-4957 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 629 Kb

str. 121-138

preuzimanja: 1.432

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 629 Kb

str. 121-138

preuzimanja: 278

citiraj


Sažetak

Zadnjih nekoliko godina svjedoci smo znatnog povećanja demografskog starenja stanovništva. Tržište rada, koje je iznimno promjenjivo i dinamično, selektira radno aktivne osobe po stupnju stručne spreme i vještinama koje su, bilo formalnim ili neformalnim oblikom obrazovanja, stekli tijekom života.Tako cjeloživotno obrazovanje i učenje postaje najjače oruđe za osobni i profesionalni rast i razvoj što omogućava veću mobilnost i zapošljavanje. Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje prioritetna je zadaća stvaranja društva znanja i održivog razvoja društvenog i gospodarskog života. U ovom radu prikazan je trend kretanja obrazovanja i učenja radno aktivnog stanovništva s obzirom na produljenje životnog i radnog vijeka stanovništva, kao i trend osnivanja različitih studijskih programa za potrebe dosadašnjih i novih zanimanja kako bi se zadovoljili zahtjevi tržišta. Podaci prikazani u ovom radu dobiveni su uvidom u bazu podataka upisanih studentica i studenata na izvanrednom studiju Računovodstva i financija Sveučilišnog odjela za stručne studije u Splitu od 2005. godine.

Ključne riječi

cjeloživotno obrazovanje i učenje; društvo znanja; produljenje životnog i radnog vijeka

Hrčak ID:

213873

URI

https://hrcak.srce.hr/213873

Datum izdavanja:

21.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.371 *