Izvorni znanstveni članak
TEORIJA RECEPCIJE I ŠKOLSKA RECEPCIJA
Šimun Musa
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Mirela Šušić
orcid.org/0000-0002-0767-4484
; Sveučilište u Zadru
Sažetak
Služeći se spoznajama teorije recepcije, suvremena je metodika književnosti,
proučavajući posebno zakonitosti estetske recepcije književnoga
djela, u nastavi književnosti kao složenome emocionalnom, misaonom
i fantazijskom procesu koji se događa u susretu učenika i književnoga
djela i na koji utječe širok spektar interdisciplinarnih susreta, uspostavila
– školsku recepciju. Kako je u teoriji recepcije težište na čitatelju, tako je
u školskoj recepciji težište na učeniku, to jest na onome tko recepcijom
književnoga djela (poimanjem i doživljavanjem kao i estetskim užitkom)
djelatno i suživljeno rekreira to djelo ozbiljujući ga.
Ključne riječi
recepcija; čitatelj; učenik; metodika književnosti
Hrčak ID:
216839
URI
Datum izdavanja:
15.7.2015.
Posjeta: 2.139 *