Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.22522/cmr20190152

Poticanje razvoja medijske pismenosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Kristina Ljubić Nežić orcid id orcid.org/0000-0002-3685-3932 ; Dječji vrtić Vrbovec, Vrbovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.506 Kb

str. 284-301

preuzimanja: 1.811

citiraj


Sažetak

Cilj projekta je poticanje medijske pismenosti djece u ranoj i predškolskoj dobi te uspostavljanje temelja za daljnji razvoj u suvremenom medijskom okruženju. Dob djece se navodi kao jedan od ključnih čimbenika o kojima ovisi na koji će način mediji utjecati na dijete. Mediji imaju veći utjecaj na mlađu djecu, ali, istovremeno, mlađa djeca vide posredstvo roditelja kao pozitivno i poželjno. To čini priliku i izazov za profesionalce koji rade s djecom u ranom i predškolskom odgoju za poduzimanje ranih intervencija te oblikovanje dječjih navika korištenja medijskog sadržaja. Projekt uključuje sve čimbenike koji imaju neposredan kontakt s djecom u kontekstu odgojno-obrazovnih ustanova - djecu, roditelje i odgojitelje. Medijski sadržaji korišteni su kao poticaj u radu s djecom, a s roditeljima i odgojiteljicama održana je radionica o utjecaju medija na djecu. Rezultati provedene ankete s roditeljima i odgojiteljima ukazuju na potrebu njihove edukacije u svrhu poboljšanja vlastitith kompetencija kao temelja za daljnji razvoj medijske pismenosti djece.

Ključne riječi

djeca; odgojitelji; roditelji; rani i predškolski odgoj; medijska pismenost

Hrčak ID:

223683

URI

https://hrcak.srce.hr/223683

Datum izdavanja:

30.7.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.610 *