Povijest u nastavi, Vol. 31 No. 1, 2020.
Stručni rad
Usklađivanje kurikuluma zavičajne povijesti kao dodatne nastave u gimnazijama s kurikulumom Povijesti u gimnazijama
Suzana Pešorda
orcid.org/0000-0003-1056-5059
; GIMNAZIJA SESVETE, ZAGREB
Sažetak
U članku se razmatra usklađivanje kurikuluma zavičajne povijesti kao dodatne nastave u gimnazijama s kurikulumom Povijesti u gimnazijama. Uspoređuju se i strukturiraju elementi kurikuluma: ciljevi i ishodi, organizacijska područja, razredi i razdoblja poučavanja, tehnički koncepti i vještine i odgojno obrazovni ishodi prikazujući ih preko prijedloga i primjera.
Ključne riječi
kurikulum zavičajne povijesti; usklađivanje; ciljevi; organizacijska područja; razredi i razdoblja poučavanja; tehnički koncepti; vještine; ishodi; prijedlozi i primjeri
Hrčak ID:
252836
URI
Datum izdavanja:
31.12.2020.
Posjeta: 1.874 *