Stručni rad
ČITANJE UZ POMOĆ TERAPIJSKOG PSA
Martina Curk
; Osnovna škola Kozara Nova Gorica
Sažetak
Čitanje utječe na cjelokupni razvoj djeteta i njegov uspjeh u školi i životu općenito, jer jača pozornost i koncentraciju te širi vidike. Zahvaljujući primjeni različitih metoda, proces čitanja može se obogatiti i učiniti zabavnijim za dijete. Jedna od tih metoda je čitanje uz pomoć terapijskog psa. U inozemstvu se ovaj oblik pomoći često koristi za djecu koja imaju problema pri početnom učenju čitanja, ali i kasnije, kada se od njih očekuje da su vještinu već savladala. Čitanje uz pomoć terapijskog psa značajno pridonosi poticanju pozitivne unutarnje motivacije i pozitivnog stava prema čitanju. U članku je prikazan primjer učenika trećeg razreda (trećaša) kod kojeg su bile uočene poteškoće u čitanju. Provedeno je deset susreta tijekom kojih je dječak čitao uz terapijskog psa. Prilikom čitanja dječaka uočeni su porast motivacije i poboljšanje sposobnosti čitanja. Imao je manji otpor prema čitanju i čitao je tečno.
Ključne riječi
terapijski pas, čitanje, motivacija za čitanje, razvijanje čitateljskih sposobnosti
Hrčak ID:
286231
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 452 *