Stručni rad
KREATIVNI POKRET ZA BRŽE RAZMIŠLJANJE
Tomaž Bahč
; Osnovna šola Frana Roša Celje, Slovenija
Sažetak
Svi smo svjesni da je kretanje osnovna potreba svakog čovjeka, pa tako i djece ova potreba je još veća. Čak i mala djeca teško miruju i stalno su u nekom pokretu. Uživaju u igrama u kojima mogu trčati, juriti, penjati se... Pokretom izražavaju svoje trenutno raspoloženje. Kad se kreću, opuštaju se, zabavljaju, a pritom puno i uče. Mlađi učenici matematike kroz igru uče puno matematičkih sadržaja. Moramo im stvoriti prikladne situacije na razigran i ugodan način i pobuditi njihovu znatiželju, kreativnost, vještine i druge vrline koje će im pomoći u izračunavanju i učvršćivanju matematičkih pojmova. Kroz razne aktivnosti koje se odvijaju "izvan" školskih klupa, pomažemo povećati zanimanje i predanost učenju. Učeći kroz matematičke igre, učenici će biti više uključeni, postići će bolje rezultate i neće imati osjećaj da uče.
Ključne riječi
pokret, kreativni pokret, matematika, igra.
Hrčak ID:
287441
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 494 *