Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32903/zs.69.2.8

O STJECANJU KOMPETENCIJA VODITELJA UČENIČKIH ZADRUGA

Mirjana Posavec ; Osnovna škola lvana Rangera Kamenica
Antun Petak ; Osnovna škola lvana Rangera Kamenica


Puni tekst: hrvatski pdf 10.327 Kb

str. 123-142

preuzimanja: 192

citiraj


Sažetak

U Hrvatskoj, prije uvođenja izbornog kolegija iz učeničkog zadrugarstva na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu akademske 2006./2007. godine, nikada nije postojalo institucionalizirano školovanje i usavršavanje voditelja učeničkih zadruga i njihovih sekcija. Naime, tada ali i danas, postoji trajan raskorak između potreba i mogućnosti stjecanja kompetencija voditelja i suradnika tog metodičkog oblika poduzetničkog i građanskog odgoja i obrazovanja. Cilj je ovog rada ponuditi oblik stjecanja kompetencija putem specifičnih oglednih radionica koje su metodički svojstvene i primjerene naravi, ciljevima i edukacijskom pristupu učeničkog zadrugarstva. U Hrvatskoj su uvedene 1995. godine jer nije postojao institucionaliziran sustav osposobljavanja i usavršavanja voditeljskog i suradničkog osoblja, a samo meritorni i motivirani voditelji i suradnici s dragovoljno uključenim mladim zadrugarima i s dobrim izvorima znanja i istraživačkom (heurističkom, egzemplarnom i problemskom odnosno eksperimentalnom) podukom i nenametnutim kompetentnim mentorstvom, omogućuju prenošenje znanja i vještina za stjecanje kompetencija voditelja zadruge i/ili sekcije.

Ključne riječi

učenička zadruga; radionice; stručno osposobljavanje; terenska nastava

Hrčak ID:

315268

URI

https://hrcak.srce.hr/315268

Datum izdavanja:

14.3.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 584 *