hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

INTEGRACIJA KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNIJE SOCIJALIZACIJE DJECE I MLADEŽI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU: OČEKIVANJA, POSTIGNUĆA, PERSPEKTIVE

Ana Sekulić-Majurec ; Filozofski fakultet, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (8 MB) str. 537-550 preuzimanja: 6.815* citiraj
APA 6th Edition
Sekulić-Majurec, A. (1997). INTEGRACIJA KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNIJE SOCIJALIZACIJE DJECE I MLADEŽI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU: OČEKIVANJA, POSTIGNUĆA, PERSPEKTIVE. Društvena istraživanja, 6 (4-5 (30-31)), 537-550. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/31662
MLA 8th Edition
Sekulić-Majurec, Ana. "INTEGRACIJA KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNIJE SOCIJALIZACIJE DJECE I MLADEŽI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU: OČEKIVANJA, POSTIGNUĆA, PERSPEKTIVE." Društvena istraživanja, vol. 6, br. 4-5 (30-31), 1997, str. 537-550. https://hrcak.srce.hr/31662. Citirano 22.10.2021.
Chicago 17th Edition
Sekulić-Majurec, Ana. "INTEGRACIJA KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNIJE SOCIJALIZACIJE DJECE I MLADEŽI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU: OČEKIVANJA, POSTIGNUĆA, PERSPEKTIVE." Društvena istraživanja 6, br. 4-5 (30-31) (1997): 537-550. https://hrcak.srce.hr/31662
Harvard
Sekulić-Majurec, A. (1997). 'INTEGRACIJA KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNIJE SOCIJALIZACIJE DJECE I MLADEŽI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU: OČEKIVANJA, POSTIGNUĆA, PERSPEKTIVE', Društvena istraživanja, 6(4-5 (30-31)), str. 537-550. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/31662 (Datum pristupa: 22.10.2021.)
Vancouver
Sekulić-Majurec A. INTEGRACIJA KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNIJE SOCIJALIZACIJE DJECE I MLADEŽI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU: OČEKIVANJA, POSTIGNUĆA, PERSPEKTIVE. Društvena istraživanja [Internet]. 1997 [pristupljeno 22.10.2021.];6(4-5 (30-31)):537-550. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/31662
IEEE
A. Sekulić-Majurec, "INTEGRACIJA KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNIJE SOCIJALIZACIJE DJECE I MLADEŽI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU: OČEKIVANJA, POSTIGNUĆA, PERSPEKTIVE", Društvena istraživanja, vol.6, br. 4-5 (30-31), str. 537-550, 1997. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/31662. [Citirano: 22.10.2021.]

Sažetak
Uposljednjih trdesetak godina u razvijenijim zemljama svijeta,
pa i u nas, nastoji se djecu s teškoćama u razvoju školovati
u redovnim školama, zajedno s djecom bez takvih teškoća, kako
bi ih se time uspješnije osposobilo za kasniji suživot. U nas se to
najčešće naziva integracijom u odgoju i obrazovanju. U radu se
najprije govori o razlozima zbog kojih je došlo do javljanja tih ideja,
o najznačajnijim čimbenicima koji su utjecali na njihovo javljanje,
znanstvenim spoznajama koje su podržavale njihovu opravdanost
i provodljivost, o njihovom uvođenju u različitim zemljama
kao i o načinima provođenja. Potom se daje pregled u literaturi
elaboriranih očekivanja i sumnji vezanih uz problem uspješnije
socijalizacije takve djece u integriranim uvjetima školovanja.
Opravdanost tih očekivanja i sumnji ilustrirana je opširnim pregledom
radova u kojima su prikazani rezultati istraživanja te problematike
u svijetu i u nas. Iz njih je vidljivo da se integracijom ne
uspijeva ostvariti osnovni cilj zbog kojeg se ona uvodi, a to je uspješnija
socijalizacija djece steškoćama u razvoju. Slijedi pregled
radova u kojima su prikazane mogućnosti uspješnijeg provođenja
integracije u odgoju i obrazovanju, iz čega se izvode i neke smjernice
za budućnost te prakse u nas.

Hrčak ID: 31662

URI
https://hrcak.srce.hr/31662

[engleski] [njemački]

Posjeta: 8.747 *