hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ODGOJNA ULOGA IZVANNASTAVNIH GLAZBENIH AKTIVNOSTI

Jelena Proleta ; OŠ Vladimir Nazor, Čepin, Hrvatska
Vesna Svalina ; Učiteljski fakultet, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (416 KB) str. 134-152 preuzimanja: 2.309* citiraj
APA 6th Edition
Proleta, J. i Svalina, V. (2011). ODGOJNA ULOGA IZVANNASTAVNIH GLAZBENIH AKTIVNOSTI. Život i škola, LVII (26), 134-152. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77327
MLA 8th Edition
Proleta, Jelena i Vesna Svalina. "ODGOJNA ULOGA IZVANNASTAVNIH GLAZBENIH AKTIVNOSTI." Život i škola, vol. LVII, br. 26, 2011, str. 134-152. https://hrcak.srce.hr/77327. Citirano 08.08.2020.
Chicago 17th Edition
Proleta, Jelena i Vesna Svalina. "ODGOJNA ULOGA IZVANNASTAVNIH GLAZBENIH AKTIVNOSTI." Život i škola LVII, br. 26 (2011): 134-152. https://hrcak.srce.hr/77327
Harvard
Proleta, J., i Svalina, V. (2011). 'ODGOJNA ULOGA IZVANNASTAVNIH GLAZBENIH AKTIVNOSTI', Život i škola, LVII(26), str. 134-152. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77327 (Datum pristupa: 08.08.2020.)
Vancouver
Proleta J, Svalina V. ODGOJNA ULOGA IZVANNASTAVNIH GLAZBENIH AKTIVNOSTI. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 08.08.2020.];LVII(26):134-152. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77327
IEEE
J. Proleta i V. Svalina, "ODGOJNA ULOGA IZVANNASTAVNIH GLAZBENIH AKTIVNOSTI", Život i škola, vol.LVII, br. 26, str. 134-152, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77327. [Citirano: 08.08.2020.]

Sažetak
Odgoj i obrazovanje predstavljaju dva ravnopravna aspekta u okviru odgojnoobrazovnog
procesa. Obrazovanjem se zadovoljavaju spoznajni, doživljajni i psihomotorni
interesi pojedinca, dok se odgojem razvijaju međuljudski odnosi i komunikacija te se
prihvaćaju općeljudske i društvene norme. Uključivanjem učenika u izvannastavne aktivnosti
zadovoljavaju se podjednako i njihove obrazovne i odgojne potrebe. Tu se ostvaruju ciljevi
koji se ne uspijevaju ostvariti u redovnoj nastavi, a nude se i oni sadržaji koji prate
suvremena zbivanja i spoznaje. Te su aktivnosti vrlo važne u odgoju jer se svojim sadržajima
približavaju željama učenika te pridonose razvoju učeničke osobnosti, stvaranju uvjeta za
kulturni napredak te očuvanju i promicanju kulturne raznolikosti.
U radu je prikazano istraživanje koje je provedeno kako bi se temeljom mišljenja
učenika uvidjela odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti te prikazalo kakvo je
njihovo viđenje slobodnog vremena i mogućnosti za njegovo ispunjavanje određenim
glazbenim aktivnostima. Istraživanje je orijentirano na tri područja: osobni doživljaj učenika,
suradnju s drugima i slobodno vrijeme. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici izabrane
izvannastavne glazbene aktivnosti doživljavaju kao mjesto radosti, druženja, ali i učenja. U
tom okruženju vlada pozitivna atmosfera koju karakterizira zajednički rad, međusobno
poštivanje, uvažavanje i poticanje. Učenici vole kada im je slobodno vrijeme ispunjeno
korisnim sadržajima, pogotovo ako su ti sadržaji u skladu s njihovim interesima. U ovom je
slučaju njihov interes glazba, kojom se većina želi više baviti u budućnosti.

Ključne riječi
slobodno vrijeme; izvannastavne aktivnosti; izvannastavne glazbene aktivnosti; odgojna uloga izvannastavnih aktivnosti; glazba u školi

Hrčak ID: 77327

URI
https://hrcak.srce.hr/77327

[engleski] [njemački]

Posjeta: 3.372 *