Pregledni rad
Glazbene aktivnosti u okviru neglazbenih predmeta u prva tri razreda osnovne škole
Jasna Šulentić Begić
; Učiteljski fakultet, Osijek
Božica Špoljarić
orcid.org/0000-0003-2588-2989
; OŠ Viktor Car Emin, Donji Andrijevci
Sažetak
Uvođenje glazbe u neglazbene predmete može imati motivacijsku ulogu ili
može poslužiti za opuštanje i za uklanjanje dosade i zamora. U radu se govori o mogućnostima primjene glazbe tj. glazbenih aktivnosti u okviru neglazbenih predmeta. Prikazuju se i rezultati istraživanja čiji je cilj bio ustanoviti u kojoj su mjeri glazbene aktivnosti zastupljene na neglazbenim nastavnim predmetima, te s kojom svrhom. Pokazalo se da se glazba i glazbene aktivnosti pojavljuju najviše na satovima prirode i društva, a na satovima matematike ih uopće nema. S obzirom na ukupan tjedni broj održanih sati glazbene su aktivnosti najzastupljenije u drugom, nešto manje u prvom i najmanje u trećem
razredu. Služe u motivaciji za temu sata, kao motivacija za razgovor, za opuštanje, te kao zvučna kulisa. Glazbene su aktivnosti bile slušanje skladba i pjesama, pjevanje pjesama, izvođenje pjevanih glazbenih igara te plesanje.
Ključne riječi
osnovna škola; primarno obrazovanje; glazbene aktivnosti; neglazbeni predmeti
Hrčak ID:
82786
URI
Datum izdavanja:
15.10.2011.
Posjeta: 3.996 *