Skoči na glavni sadržaj

Crtice

Poučavanje ženske povijesti — primjer usmene povijesti u nastavi

Ivančica Jež ; Osnovna škola “Veliki Bukovec”, Veliki Bukovec


Puni tekst: hrvatski pdf 84 Kb

str. 250-259

preuzimanja: 406

citiraj


Sažetak

Ovaj rad je prikaz provedenog istraživačkog postupka metodom usmene povijesti učenika osmih razreda osnovne škole na odabranoj problematici iz zavičajne povijesti. Osnovni cilj učenja bio je utvrditi promjene i kontinuitete u životima triju generacija žena 20. stoljeća te dobivene spoznaje promatrati u kontekstu šireg razumijevanja društvene svakodnevice u prošlosti i sadašnjosti. Takav pristup omogućuje ostvarivanje temeljnih zadataka suvremene nastave povijesti: integraciju vještina sa znanjem i razumijevanjem, kritičnost u razmišljanju, aktivan i neposredan odnos između učenika i prošlosti te doprinos shvaćanju jednakosti spolova.

Ključne riječi

usmena povijest; ženska povijest; zavičajna povijest; istraživačka nastava; učenici

Hrčak ID:

82802

URI

https://hrcak.srce.hr/82802

Datum izdavanja:

15.4.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.152 *