Skoči na glavni sadržaj

Socijalna psihijatrija , Vol. 46 No. 4, 2018.

  • Datum izdavanja: 07.01.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 07.01.2019.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodna riječ (str. 341-342)

Introductory Word (str. 341-342)

Vlatka Boričević Maršanić, Gordana Buljan Flander, Vlasta Rudan, Dubravka Kocijan Hercigonja
Uvodnik


Relations between Teacher and Student Characteristics in the Assessment of Symptoms of Inattention, Impulsivity and Hyperactivity Related to ADHD (str. 372-389)

Nataša Vlah, Snježana Sekušak-Galešev, Sanja Skočić Mihić
Izvorni znanstveni članak


Early Childhood Educators’ Personality and Competencies for Teaching Children with Disabilities as Predictors of Their Professional Burnout (str. 390-405)

Sanja Tatalović Vorkapić, Sanja Skočić Mihić, Martina Josipović
Izvorni znanstveni članak


Specifičnosti dijagnostike disocijativnih poremećaja kod djece i adolescenata (str. 406-412)

Dubravka Kocijan Hercigonja, Vesna Hercigonja Novković, Dina Koren, Suzana Jurač
Pregledni rad


Benefits of Therapy Dogs in Therapy and Diagnostics of Patients with Psychosocial and Health Difficulties (str. 413-425)

Gordana Buljan Flander, Domagoj Štimac, Renata Fridrih, Ana Raguž, Iva Kuculo, Romana Galić
Pregledni rad


Opportunities and Challenges of Qualitative Research in the Field of Mental Health (str. 426-441)

Irena Velimirović, Ljubica Paradžik, Vlatka Boričević Maršanić
Pregledni rad


Primjena fokusnih grupa kao kvalitativne metode istraživanja u populaciji djece i adolescenata (str. 442-456)

Ljubica Paradžik, Josipa Jukić, Ljiljana Karapetrić Bolfan
Pregledni rad


Nonsuicidal Self-Injury and Identity Development in Adolescents (str. 457-470)

Nela Ercegović, Ljubica Paradžik, Vlatka Boričević Maršanić, Darko Marčinko
Stručni rad


Posjeta: 37.682 *