Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 07.07.2011.
  • Objavljen na Hrčku: 07.07.2011.

Sadržaj

Puni tekst

Pathological videogame use: the role of gender, self-esteem and educational context (str. 1-13)

Vesna Bilić, Tajana Ljubin Golub
Izvorni znanstveni članak


Correlation Between Phonological Variables and Reading Ability (str. 14-25)

Draženka Blaži, Iva Buzdum, Marijana Kozarić-Ciković
Izvorni znanstveni članak


Importance of Semantic Knowledge in Preschool Age (str. 26-41)

Mirjana Lenček, Jasmina Ivšac Pavliša
Izvorni znanstveni članak


Experience of Parenting and Physical Disability (str. 42-57)

Monika Levačić, Zdravka Leutar
Izvorni znanstveni članak


Determinantes of Self-Image and Self-Esteem in Juveniles with Socialy Unacceptable Behaviour (str. 58-72)

Marijana Majdak, Željka Kamenov
Izvorni znanstveni članak


Persons with Disabilities Satisfaction with the Personal Assistant Services (str. 73-86)

Nikolina Pupić, Lelia Kiš Glavaš, Branko Nikolić
Izvorni znanstveni članak


Role of Empathy in Socialization of Children with Disabilities in the Classroom (str. 96-108)

Aldo Špelić, Đeni Zuliani
Izvorni znanstveni članak


Differences in Estimations of Children’s Specific Adaptive Behaviour from Perspectives of Children, Parents and Teachers (str. 109-127)

Anamarija Žic Ralić, Daniela Cvitković
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 45.521 *