Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine

Yaprak Kalemoğlu Varol ; School of Physical Education and Sport, Aksaray University


Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb

str. 177-194

preuzimanja: 318

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 307 Kb

str. 177-194

preuzimanja: 278

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je odrediti mogućnost predviđanja stupnja anksioznosti kao osobine ličnosti adolescenata tijekom nastave tjelesne i zdravstvene kulture i njegova utjecaja na tu nastavu. Uzorak se sastojao od 708 srednjoškolaca (Mdob=16,00 godine, SD=1,17) koji su pohađali različite srednje škole. Uz deskriptivnu statistiku u istraživanju su također u nezavisnim grupama korišteni: inferencijalna statistika, kao što je t-test kojime se određivala razlika između aritmetičkih sredina, kao i korelacijska i regresijska analiza. Istraživanje je pokazalo da je stupanj anksioznosti kao osobine ličnosti u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture važan prediktor stava koji učenici imaju prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Rezultati su pokazali da su stavovi učenika prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture pozitivni, a stupanj njihove anksioznosti kao osobine ličnosti bio je umjeren. Na stupnju anksioznosti kao osobine ličnosti prisutnom na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture utvrđene su značajne razlike s obzirom na spol.

Ključne riječi

adolescent; anksioznost; anksioznost kao osobina ličnosti; nastava tjelesne i zdravstvene kulture

Hrčak ID:

137855

URI

https://hrcak.srce.hr/137855

Datum izdavanja:

31.3.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.289 *