Ostalo
Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine
Yaprak Kalemoğlu Varol
; School of Physical Education and Sport, Aksaray University
Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb
str. 177-194
preuzimanja: 383
citiraj
APA 6th Edition
Kalemoğlu Varol, Y. (2015). Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine. Croatian Journal of Education, 17 (1), 177-194. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/137855
MLA 8th Edition
Kalemoğlu Varol, Yaprak. "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 1, 2015, str. 177-194. https://hrcak.srce.hr/137855. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Kalemoğlu Varol, Yaprak. "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine." Croatian Journal of Education 17, br. 1 (2015): 177-194. https://hrcak.srce.hr/137855
Harvard
Kalemoğlu Varol, Y. (2015). 'Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine', Croatian Journal of Education, 17(1), str. 177-194. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/137855 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Kalemoğlu Varol Y. Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 05.01.2025.];17(1):177-194. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137855
IEEE
Y. Kalemoğlu Varol, "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 1, str. 177-194, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137855. [Citirano: 05.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 307 Kb
str. 177-194
preuzimanja: 338
citiraj
APA 6th Edition
Kalemoğlu Varol, Y. (2015). Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine. Croatian Journal of Education, 17 (1), 177-194. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/137855
MLA 8th Edition
Kalemoğlu Varol, Yaprak. "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 1, 2015, str. 177-194. https://hrcak.srce.hr/137855. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Kalemoğlu Varol, Yaprak. "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine." Croatian Journal of Education 17, br. 1 (2015): 177-194. https://hrcak.srce.hr/137855
Harvard
Kalemoğlu Varol, Y. (2015). 'Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine', Croatian Journal of Education, 17(1), str. 177-194. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/137855 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Kalemoğlu Varol Y. Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 05.01.2025.];17(1):177-194. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137855
IEEE
Y. Kalemoğlu Varol, "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 1, str. 177-194, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137855. [Citirano: 05.01.2025.]
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je odrediti mogućnost predviđanja stupnja anksioznosti kao osobine ličnosti adolescenata tijekom nastave tjelesne i zdravstvene kulture i njegova utjecaja na tu nastavu. Uzorak se sastojao od 708 srednjoškolaca (Mdob=16,00 godine, SD=1,17) koji su pohađali različite srednje škole. Uz deskriptivnu statistiku u istraživanju su također u nezavisnim grupama korišteni: inferencijalna statistika, kao što je t-test kojime se određivala razlika između aritmetičkih sredina, kao i korelacijska i regresijska analiza. Istraživanje je pokazalo da je stupanj anksioznosti kao osobine ličnosti u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture važan prediktor stava koji učenici imaju prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Rezultati su pokazali da su stavovi učenika prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture pozitivni, a stupanj njihove anksioznosti kao osobine ličnosti bio je umjeren. Na stupnju anksioznosti kao osobine ličnosti prisutnom na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture utvrđene su značajne razlike s obzirom na spol.
Ključne riječi
adolescent; anksioznost; anksioznost kao osobina ličnosti; nastava tjelesne i zdravstvene kulture
Hrčak ID:
137855
URI
https://hrcak.srce.hr/137855
Datum izdavanja:
31.3.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.793
*