Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Pedagoške paradigme izrade kurikuluma

Josip Milat ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu Odsjek za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski pdf 322 Kb

str. 199-208

preuzimanja: 1.700

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 125 Kb

str. 199-199

preuzimanja: 251

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 111 Kb

str. 208-208

preuzimanja: 297

citiraj


Sažetak

U radu se polazi od tvrdnje da je kurikulum strateško pitanje svakog odgojno-obrazovnog sustava i svakog školovanja. Navodi se operativna definicija kurikuluma, analizira se nastavni plan i program kao najznačajnija sastavnica kurikuluma te svrhovitost kao njihova osnovna odrednica. U nastavku se razmatraju odrednice i pedagoške paradigme izrade kurikuluma za općeobrazovne i profesionalne škole. Na kraju se opisuje znanstveno-metodološki postupak izrade kurikuluma kao pretpostavka njegove izvrsnosti.

Ključne riječi

kurikulum; nastavni plan i program; svrha školovanja; opće obrazovanje; metode programiranja

Hrčak ID:

139321

URI

https://hrcak.srce.hr/139321

Datum izdavanja:

19.12.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 4.205 *