Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog

Kieran Egan ; Sveučilište Simon Fraser, Burnaby, Kanada Pedagoški fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 169 Kb

str. 275-281

preuzimanja: 290

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 91 Kb

str. 275-275

preuzimanja: 148

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 76 Kb

str. 282-282

preuzimanja: 155

citiraj


Sažetak

Herbert Spencer je, pišući u 1850-ima, predložio da bi primjena znanstvenih metoda na obrazovne fenomene omogučila obrazovanju da napreduje poput drugih područja u koja su te metode uvedene. Mnogi tvrde da nas složenost obrazovnih fenomena onemogućava u postizanju uspjeha koji bi odgovarao npr. onom u području fizike. U ovom članku navodimo još jedan razlog: u oblikovanju problema pedagoških istraživanja često pobrkamo analitičke elemente, koji ne zahtijevaju istraživanja i koji osiguravaju pozitivne rezultate, s izvorno empirijskim pitanjima koja često nije moguće generalizirati. Ta zbrka naše rezultate obično čini neuspješnima.

Ključne riječi

znanstvene metode; empirijska pitanja; analitički elementi; zamjena analitičkog i empirijskog u pedagogiji

Hrčak ID:

139357

URI

https://hrcak.srce.hr/139357

Datum izdavanja:

22.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.284 *