Pregledni rad
Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog
Kieran Egan
; Sveučilište Simon Fraser, Burnaby, Kanada Pedagoški fakultet
Puni tekst: hrvatski pdf 169 Kb
str. 275-281
preuzimanja: 371
citiraj
APA 6th Edition
Egan, K. (2004). Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja, 1 (2), 275-281. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139357
MLA 8th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 2, 2004, str. 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja 1, br. 2 (2004): 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357
Harvard
Egan, K. (2004). 'Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog', Pedagogijska istraživanja, 1(2), str. 275-281. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139357 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Egan K. Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 05.01.2025.];1(2):275-281. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139357
IEEE
K. Egan, "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 2, str. 275-281, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139357. [Citirano: 05.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 91 Kb
str. 275-275
preuzimanja: 193
citiraj
APA 6th Edition
Egan, K. (2004). Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja, 1 (2), 275-281. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139357
MLA 8th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 2, 2004, str. 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja 1, br. 2 (2004): 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357
Harvard
Egan, K. (2004). 'Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog', Pedagogijska istraživanja, 1(2), str. 275-281. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139357 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Egan K. Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 05.01.2025.];1(2):275-281. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139357
IEEE
K. Egan, "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 2, str. 275-281, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139357. [Citirano: 05.01.2025.]
Puni tekst: njemački pdf 76 Kb
str. 282-282
preuzimanja: 193
citiraj
APA 6th Edition
Egan, K. (2004). Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja, 1 (2), 275-281. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139357
MLA 8th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 2, 2004, str. 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja 1, br. 2 (2004): 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357
Harvard
Egan, K. (2004). 'Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog', Pedagogijska istraživanja, 1(2), str. 275-281. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139357 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Egan K. Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 05.01.2025.];1(2):275-281. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139357
IEEE
K. Egan, "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 2, str. 275-281, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139357. [Citirano: 05.01.2025.]
Sažetak
Herbert Spencer je, pišući u 1850-ima, predložio da bi primjena znanstvenih metoda na obrazovne fenomene omogučila obrazovanju da napreduje poput drugih područja u koja su te metode uvedene. Mnogi tvrde da nas složenost obrazovnih fenomena onemogućava u postizanju uspjeha koji bi odgovarao npr. onom u području fizike. U ovom članku navodimo još jedan razlog: u oblikovanju problema pedagoških istraživanja često pobrkamo analitičke elemente, koji ne zahtijevaju istraživanja i koji osiguravaju pozitivne rezultate, s izvorno empirijskim pitanjima koja često nije moguće generalizirati. Ta zbrka naše rezultate obično čini neuspješnima.
Ključne riječi
znanstvene metode; empirijska pitanja; analitički elementi; zamjena analitičkog i empirijskog u pedagogiji
Hrčak ID:
139357
URI
https://hrcak.srce.hr/139357
Datum izdavanja:
22.12.2004.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 1.935
*