Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.3100
Digitalna zrelost škola
Miroslava Ristic
orcid.org/0000-0002-6202-8194
; Teacher Education Faculty, University of Belgrade
Sažetak
Uspješna integracija digitalnih tehnologija u obrazovne institucije imperativ je svakog obrazovnog sustava u razvijenom društvu. Aktivnosti koje vode do integracije digitalnih tehnologija, tj. modela implementacije, predstavljaju izazov za razvijene zemlje, kao i za one u razvoju. Pitanje digitalne zrelosti u školama, u europskom kontekstu, prepoznato je kao jedno od ključnih pitanja. Cilj je ovog rada utvrditi pokazatelje za procjenu razine digitalne zrelosti srpskih škola i stvaranje modela evaluacije. Osim reinterpretacije postojećih istraživanja i usporedne analize, u ovom se radu koristila metoda modeliranja. Predloženi model vrednovanja može pružiti osnovu za samoevaluaciju digitalne zrelosti u školama i planiranje poboljšanja digitalne kulture u školi; poboljšanja sigurnosti, tehničkih zahtjeva i podrške; digitalne vještine nastavnika, učenika i zaposlenika u stručnim službama; pružiti osnovu za digitalno okruženje za učenje; uključivanje digitalne tehnologije u nastavni plan i program, kao i osnovu za učinkovitu primjenu digitalnih tehnologija u organizaciji škole. Model ocjenjivanja digitalne zrelosti u školama nije samo instrument evaluacije već i model za učinkovito upravljanje i donošenje odluka.
Ključne riječi
digitalna zrelost; ravnatelj; škola; učenik; nastavnik
Hrčak ID:
201203
URI
Datum izdavanja:
27.12.2017.
Posjeta: 2.707 *