Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

TEORIJA RECEPCIJE I ŠKOLSKA RECEPCIJA

Šimun Musa ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Mirela Šušić orcid id orcid.org/0000-0002-0767-4484 ; Sveučilište u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 287 Kb

str. 84-108

preuzimanja: 420

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 41 Kb

str. 109-109

preuzimanja: 174

citiraj


Sažetak

Služeći se spoznajama teorije recepcije, suvremena je metodika književnosti,
proučavajući posebno zakonitosti estetske recepcije književnoga
djela, u nastavi književnosti kao složenome emocionalnom, misaonom
i fantazijskom procesu koji se događa u susretu učenika i književnoga
djela i na koji utječe širok spektar interdisciplinarnih susreta, uspostavila
– školsku recepciju. Kako je u teoriji recepcije težište na čitatelju, tako je
u školskoj recepciji težište na učeniku, to jest na onome tko recepcijom
književnoga djela (poimanjem i doživljavanjem kao i estetskim užitkom)
djelatno i suživljeno rekreira to djelo ozbiljujući ga.

Ključne riječi

recepcija; čitatelj; učenik; metodika književnosti

Hrčak ID:

216839

URI

https://hrcak.srce.hr/216839

Datum izdavanja:

15.7.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.182 *