Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

NEMJERLJIVE KOMPETENCIJE UČITELJA

Lutz Koch ; University of Bayreuth, Faculty of Cultural Studies, Germany


Puni tekst: njemački pdf 115 Kb

str. 23-38

preuzimanja: 1.187

citiraj


Sažetak

Na pitanje o profesionalnim vještinama učitelja najčešće se odgovara nabrajanjem mjerljivih kompetencija. Ipak, postoje važne karakteristike koje se ne mogu izmjeriti, kao što su iskustvo, refl eksija (sposobnost prosudbe) i samostalnost. Postoji opasnost da se pod utjecajem mjerljive empirije i kompetencijske paradigme na njih zaboravi. Svrha je ovog rada podsjetiti na specifičan i nezamjenjiv doprinos iskustva, refl eksije i samostalnosti.

Ključne riječi

kompetencije učitelja; iskustvo; refleksija (prosudba) i samostalnost učitelja; utjecaj teorije na praksu i iskustvo

Hrčak ID:

28675

URI

https://hrcak.srce.hr/28675

Datum izdavanja:

25.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.504 *