Pregledni rad
Branding prostora u kulturi dizajna
Aleksandar Homadovski
Puni tekst: hrvatski pdf 361 Kb
str. 190-203
preuzimanja: 889
citiraj
APA 6th Edition
Homadovski, A. (2010). Branding prostora u kulturi dizajna. Prostor, 18 (1(39)), 190-203. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/54290
MLA 8th Edition
Homadovski, Aleksandar. "Branding prostora u kulturi dizajna." Prostor, vol. 18, br. 1(39), 2010, str. 190-203. https://hrcak.srce.hr/54290. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
Homadovski, Aleksandar. "Branding prostora u kulturi dizajna." Prostor 18, br. 1(39) (2010): 190-203. https://hrcak.srce.hr/54290
Harvard
Homadovski, A. (2010). 'Branding prostora u kulturi dizajna', Prostor, 18(1(39)), str. 190-203. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/54290 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Homadovski A. Branding prostora u kulturi dizajna. Prostor [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.12.2024.];18(1(39)):190-203. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54290
IEEE
A. Homadovski, "Branding prostora u kulturi dizajna", Prostor, vol.18, br. 1(39), str. 190-203, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54290. [Citirano: 26.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 361 Kb
str. 190-203
preuzimanja: 710
citiraj
APA 6th Edition
Homadovski, A. (2010). Branding prostora u kulturi dizajna. Prostor, 18 (1(39)), 190-203. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/54290
MLA 8th Edition
Homadovski, Aleksandar. "Branding prostora u kulturi dizajna." Prostor, vol. 18, br. 1(39), 2010, str. 190-203. https://hrcak.srce.hr/54290. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
Homadovski, Aleksandar. "Branding prostora u kulturi dizajna." Prostor 18, br. 1(39) (2010): 190-203. https://hrcak.srce.hr/54290
Harvard
Homadovski, A. (2010). 'Branding prostora u kulturi dizajna', Prostor, 18(1(39)), str. 190-203. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/54290 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Homadovski A. Branding prostora u kulturi dizajna. Prostor [Internet]. 2010 [pristupljeno 26.12.2024.];18(1(39)):190-203. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54290
IEEE
A. Homadovski, "Branding prostora u kulturi dizajna", Prostor, vol.18, br. 1(39), str. 190-203, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54290. [Citirano: 26.12.2024.]
Sažetak
Svrhu rada čini razumijevanje struktura brandinga mjesta. Izdvaja se usporedba brandinga maraka i mjesta te definicija brandinga mjesta. Obrazlažu se strukture brandinga mjesta pomoću koncepta konkurentnih identiteta te sastavnice portfelja lokacija. Branding mjesta dijelom se oslanja na metode brandinga maraka, a istovremeno razvija i svoje autonomne oblike. Metode konzultativnog dizajna ulaze u konkurentni dijalog s praksama oblikovanja i prezentiranja prostornih identiteta.
Ključne riječi
konkurentni identitet; kultura dizajna; portfelj lokacija; kreiranje marke mjesta; regionalne integracije
Hrčak ID:
54290
URI
https://hrcak.srce.hr/54290
Datum izdavanja:
21.6.2010.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.075
*