Skip to the main content
  • Publication date: 28.02.2018.
  • Published on HRČAK: 11.06.2018.

Table of contents

Full text

FOREWORD (page 8-9)

UVODNIK (page 8-9)


Editorial


Kako uvoditi promjene u upravljanje razredom i disciplinom (page 11-23)

Sanja Bilač, Dubravka Miljković
Original scientific paper


LEGO mаtеriјаl u prоgrаmu prеdškоlskоg odgoja i оbrаzоvаnја (page 25-45)

Nataša Cvijanović, Danica Mojić
Original scientific paper


Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje? (page 47-58)

Anka Jurčević Lozančić
Original scientific paper


Prevalence of Aggressive and Prosocial Behavior of Preschool Children in Relation to Family Structure (page 59-71)

Tihana Kokanović, Siniša Opić
Original scientific paper


Profesionalni razvoj odgajatelja i učitelja za rad s roditeljima (page 73-94)

Anita Mandarić Vukušić
Original scientific paper


Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja (page 95-111)

Lidija Vujičić, Akvilina Čamber Tambolaš, Tamara Navratil
Original scientific paper


Child and Institutions: Institutional Childhood (page 131-147)

Edita Rogulj
Preliminary communication


Pozicioniranje suvremenog odgojitelja u pedagogijskoj teoriji i praksi (page 149-160)

Mirjana Šagud, Ljubimka Hajdin
Preliminary communication


Kinesiology Culture in the Education of the Modern Child (page 161-168)

Ivan Prskalo
Review article


Visits: 25.929 *