Skip to the main content

Economic Thought and Practice , Vol. 8 No. 2, 1999.

  • Publication date: 02.12.1999.
  • Published on HRČAK: 19.11.2019.

Table of contents

Full text

POSLOVNO ODLUČAVANJE U HRVATSKOM TURIZMU NA POČETKU XXI. STOLJEĆA (page 153-175)

Joža Perić, Igor Brajdić
Preliminary communication


INTERNACIONALIZACIJA MALOPRODAJE KAO VAŽAN ČIMBENIK RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE (page 177-195)

Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić
Preliminary communication


OČEKIVANJA I FINANCIJSKO TRŽIŠTE (page 199-213)

Đuro Benić
Review article


MARKETING, TRAVEL TRADE AND EDUCATION (page 233-253)

Milan Hasman
Review article


TRGOVINA NA MALO PREHRANOM U ZEMLJAMA RAZVIJENE EUROPE (page 255-271)

Nikola Knego
Review article


TRADE PROMOTION OF SLOVENE COMPANIES ON FOREIGN MARKETS (page 273-283)

Bruno Završnik
Review article


VLASTITE VRIJEDNOSTI KAO IZRAZ AKTIVNE TURISTIČKE POLITIKE (page 327-339)

Darko Vlahović
Professional paper


SUVREMENA ZNANSTVENO - TEHNOLOŠKA REVOLUCIJA I DRUŠTVENA REPRODUKCIJA (page 341-356)

Ivan Vuković
Professional paper


DUBROVAČKI TURIZAM: KADA I KAKO JE ZAPOČEO? (page 359-363)

Nikola Šubić
Other


Visits: 9.370 *