Skip to the main content
  • Publication date: 28.12.2021.
  • Published on HRČAK: 28.01.2022.

Table of contents

Full text

UTJECAJ ODABRANIH FINANCIJSKIH POKAZATELJA I BRUTO DOMAĆEG PROIZVODA NA USPJEŠNOST REKLAMNIH PODUZEĆA - STUDIJA SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE (page 52-71)

Suzana Keglević Kozjak, Vladimir Kovšca, Tanja Šestanj-Perić
Preliminary communication


OPASNOSTI FINANCIRANJA DUGOM: VANJSKI DUG I NJEGOVE IMPLIKACIJE NA EKONOMSKI RAST NIGERIJE (page 94-121)

Rasheed Oyaromade, Olayinka Kehinde Binuomoyo, Akin George Ogunleye
Preliminary communication


UTJECAJ AGENCIJSKIH TROŠKOVA NA FINANCIJSKE PERFORMANSE LISTANIH PODUZEĆA ZA PROIZVODNJU ROBA ŠIROKE POTROŠNJE U NIGERIJI (page 122-148)

Olagunju Adebayo, Adebayo Aderemi Olalere, Adenle Oluwatimileyin Esther, Bamidele Comfort Olaitan
Preliminary communication


UČINKOVITOST OCJENE PERFORMANSI DOBAVLJAČA U DINAMIČKOM POSLOVNOM OKRUŽENJU KORIŠTENJEM ANALIZE OMEĐIVANJA PODATAKA (DEA) (page 164-177)

Bayode Olusanya Babatunde, Adeniran Rahmon Tella, Theophilus T. Onewo
Review article


ACCOUNTING TEACHING IN A DIGITAL ENVIRONMENT (page 178-192)

Maja Letica, Mirela Mabić, Ivana Dropulić
Review article


PROFESSIONAL ACCOUNTING EDUCATION IN BOSNIA AND HERZEGOVINA (page 193-214)

Gabriela Čilić Kardov
Review article


Visits: 15.688 *