Skip to the main content

Conference paper

Dometi i ograničenja e-learninga u prevenciji karcinoma

Đorđe Nadrljanski
Mirjan Nadrljanski
Mila Roguljić


Full text: english pdf 581 Kb

page 142-147

downloads: 1.411

cite


Abstract

Prema podacima IARC-a, u svijetu je zabilježeno oko 1,115,000 novih slučajeva karcinoma dojke. U Europi, karcinom dojke je najčešći oblik karcinoma među ženama (svake godine bilježi se oko 350,000 novih slučajeva, a 130,000 slučajeva godišnje završava smrću). Kontinuirana edukacija medicinskog osoblja i osoba zaposlenim u zdravstvenim ustanovama važan je čimbenik u kontekstu prevencije karcinoma dojke. Postoji više aspekata učenja na daljinu kada govorimo o sprečavanju karcinoma dojke, od osnovnih predavanja o karcinomu do poslijediplomskih studija onkologije, koji uključuju različite modele učenja na daljinu i učenja putem interneta. Ovaj rad bavi se učenjem uz pomoć interaktivnih web sadržaja (WBT - Web Based Training) i otvorenim platformama za učenje putem Interneta s ciljem stjecanja znanja iz ovog područja. Osim edukacijom medicinskog osoblja i osoba zaposlenih u zdravstvenim ustanovama, rad se također bavi različitim rješenjima za učenje putem Interneta koja su usmjerena na edukaciju zdrave ženske populacije različitih dobnih skupina. Nekoliko zemalja na Balkanu razvilo je programe ranog otkrivanja karcinoma dojke. Razvoju ovakvih programa za prevenciju karcinoma dojke trebalo bi dodijeliti visoki prioritet.

Keywords

učenje na daljinu; e-učenje; učenje bazirano na web-u; rak dojke, screening

Hrčak ID:

9176

URI

https://hrcak.srce.hr/9176

Publication date:

25.9.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 2.890 *