Informatologia, Vol. 39 No. 3, 2006.
Izlaganje sa skupa
Dometi i ograničenja e-learninga u prevenciji karcinoma
Đorđe Nadrljanski
Mirjan Nadrljanski
Mila Roguljić
Sažetak
Prema podacima IARC-a, u svijetu je zabilježeno oko 1,115,000 novih slučajeva karcinoma dojke. U Europi, karcinom dojke je najčešći oblik karcinoma među ženama (svake godine bilježi se oko 350,000 novih slučajeva, a 130,000 slučajeva godišnje završava smrću). Kontinuirana edukacija medicinskog osoblja i osoba zaposlenim u zdravstvenim ustanovama važan je čimbenik u kontekstu prevencije karcinoma dojke. Postoji više aspekata učenja na daljinu kada govorimo o sprečavanju karcinoma dojke, od osnovnih predavanja o karcinomu do poslijediplomskih studija onkologije, koji uključuju različite modele učenja na daljinu i učenja putem interneta. Ovaj rad bavi se učenjem uz pomoć interaktivnih web sadržaja (WBT - Web Based Training) i otvorenim platformama za učenje putem Interneta s ciljem stjecanja znanja iz ovog područja. Osim edukacijom medicinskog osoblja i osoba zaposlenih u zdravstvenim ustanovama, rad se također bavi različitim rješenjima za učenje putem Interneta koja su usmjerena na edukaciju zdrave ženske populacije različitih dobnih skupina. Nekoliko zemalja na Balkanu razvilo je programe ranog otkrivanja karcinoma dojke. Razvoju ovakvih programa za prevenciju karcinoma dojke trebalo bi dodijeliti visoki prioritet.
Ključne riječi
učenje na daljinu; e-učenje; učenje bazirano na web-u; rak dojke, screening
Hrčak ID:
9176
URI
Datum izdavanja:
25.9.2006.
Posjeta: 2.890 *